فرمانده انتظامی البرز: خدمت به مردم ایران را توفیق و موهبت الهی می دانیم

فرمانده انتظامی استان سردار محمدیان حضور در رزمایش طرح زمستانی پلیس راه استان خدمت به مردم ایران اسلامی را یک توفیق و موهبت الهی دانست.

به گزارش خبرآنلاین از البرز : سردار «عباسعلی محمدیان» در رزمایش طرح زمستانی پلیس راه استان البرز بیان کرد: به روح پرفتوح و ملکوتی امام (ره) و شهدای ایران اسلامی که برای حفظ امنیت و سلامت مردم لایق ایران جانشان را فدا کرده اند، درود می فرستیم.

وی با بیان اینکه امنیت یک پدیده اجتماعی بوده و صرفا با فعالیت یک نهاد و سازمان تامین نمی‌شود، افزود: اگر هم‌افزایی دستگاه‌های متولی امنیت و همراهی مردم با آن ها محقق نشود، به هیچ عنوان امنیت پایدار ایجاد نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه امنیت ابعاد مختلفی دارد، اظهار کرد: امروز با افزایش آگاهی مردم و تلاش شبانه‌روزی اصحاب رسانه، توقع مردم به حق از پلیس بالا رفته، چراکه این مردم برای حفظ این انقلاب و کشور مجاهدت های فراوان انجام داده اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس با تمام توان برای حفظ نظم و امنیت کشور در حال تلاش است، خاطرنشان کرد: ما در نیروی انتظامی فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم تحت زعامت رهبری فرزانه را یک توفیق و موهبت الهی می دانیم.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به اینکه سازمان‌های خدمات رسان در کنار پلیس به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمت به مردم هستند، گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت محورهای مواصلاتی استان البرز، ان‌شالله در طرح زمستانی پلیس راه تمام توان و تجهیزات برای خدمات‌رسانی به عموم مسافران به کارگرفته و خدمت رسانی به نحو مطلوب و درخور شان مردم ارائه خواهد شد.

سردار محمدیان در پایان خطاب به ماموران پلیس راه البرز گفت: حفظ امنیت کشور اسلامی در دین مبین اسلام بسیار ارزشمند بوده و اجر و ثواب ویژه ای دارد، بنده به تلاش و ایثار شما عزیزان در تامین امنیت جاده های کشور واقف هستم و پیشنهاد می کنم که با الهی کردن نیت خود در انجام وظایفتان، با خدا معامله کنید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =