واکنش روزنامه کیهان به جایزه گرفتن سریالِ «تهران»

کیهان نوشت: نفوذ صهیونیست‌ها در مراکز اهدای جوایز سینمایی و تلویزیونی موجب دریافت جایزه توسط یکی از ضعیف‌ترین سریال‌های ســال ۲۰۲۱ به نام «تهران» شد.

آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی آمریکا، جایزه موسوم به «امی» برای بهترین سریال درام بین‌المللی را به سریال «تهران» تولید کانال ۱۱ تلویزیون اسرائیل اعطا نمود که به نفوذ جاسوسان اسرائیلی در ایران برای خرابکاری و تروریسم می‌پرداخت. به این معنا بار دیگر نفوذ صهیونیست‌ها در مراکز اهدای جوایز سینمایی و تلویزیونی باعث شــد تا یکی از ضعیف‌ترین سریال‌های ســال ۲۰۲۱ جایزه بهترین سریال درام را دریافت کند!

این در حالی است که سریال یادشده علی‌رغم همه تبلیغات شدید رسانه‌های زنجیره‌ای غرب به دلیل ضعف مفرط ســاختاری و محتوایی از سوی بسیاری از منتقدین معتبر و همچنین شبکه‌های اجتماعی به عنوان بدترین سریال سال قلمداد شــده بود و حتی ایندیپندنت درباره آن نوشــت: «بازی‌هــا و وقایع باورناپذیر و اغراق شده سبب شد مخاطب از این سریال دور شود.» اما گویا همچنان آن‌چه در مراسم و اعطای جوایز سینمایی و تلویزیونی غرب محلی از اعراب نداشته و ندارد، همانا هنر و سینما و ساختارهای تصویری بوده و هست و در واقع این وابستگی‌های ایدئولوژیک به شبکه‌های صهیونیستی و امپریالیستی است که حرف اول را در این گونه جوایز و مراسم زده و می‌زند.

۵۷۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    1 1
    جالبه که ایندیپندنت با نثر کیهان این سریال رو نقد کرده:)
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 3
    با نظرتان موافقم.
  • احمد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    2 2
    من این سریال رو دیدم مال دو سال پیشه خدا شاهده دارم بی طرف قضاوت میکنم از کیهان هم بشدت بدم میاد ولی واقعا سریال ضعیفی بود اصلا شخصییت پردازی خوبی نداشت و سازنده از روابط مردم ایران حال و هوا و خلقیات مردم ایران هیچ اطلاعی نداشت فیلم نامه ضعیفی هم داشت فقط میخواست یک سری مطالب رو بصورت اشفته بیان کنه