تجلیل از خانواده شهدا و بسیجیان صنعت نفت اصفهان و همچنین بهره‌برداری از سالن شهید سلیمانی

فرمانده بسیج وزارت نفت گفت: عجز ایران در ساخت در سیم خاردار در اوایل انقلاب امروزه به توانایی ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر و نقطه زن تبدیل شده است؛ تفکر بسیجی برای عبور از بحران اقتصادی کنونی ضروری است.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، محمدعلی فلاح در آئین تجلیل از خانواده شهدا و بسیجیان صنعت نفت اصفهان و همچنین بهره‌برداری از سالن شهید سلیمانی اظهار کرد: پس انقلاب، کشور در شرایطی بسیار سخت قرار گرفت چراکه از همه سو همه عالم آستین ها را برای از ریشه درآوردن این نهال نوپا بالا زدند.

وی افزود: در دوران انقلاب روحیه بسیجی در سراسر کشور حاکم بود و هر روز که گذشت شرایط ما در عالم مستحکم‌تر شد.

وی افزود: در بحران انقلاب که هنوز نظام به درستی جان نگرفته بود دچار دسیسه های تنش قومی - قبیله ای و جنگ علیه کیان نظام جمهوری اسلامی شدیم.

فرمانده بسیج وزارت نفت تاکید کرد: جنگ تحمیلی نیز در حالی رخ داد که حتی از ساخت سیم خاردار محروم بودیم اما با حاکمیت تفکر بسیجی، هشت سال جانانه در مقابل عالم  ایستادیم.

وی اضافه کرد: در چهار دهه بعدی نیز اتفاقات دیگری از شبیخون فرهنگی تا شرایط ناجوانمردانه تحریم‌ها رخ داد و با همان تفکر و روحیه امروز دولت دست در دست ملت دارد.

فلاح با اشاره به اینکه عجز ساخت در سیم خاردار امروزه به توانایی ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر و نقطه زن تبدیل شده است، ابراز کرد: اگرهمان تفکر بسیجی را حاکم و دلها را به هم  ارتباط بدهیم قطعا شرایط خوبی خواهیم داشت.

فرمانده بسیج وزارت نفت تصریح کرد: اگر در ام القری ایران، تفکر ایثار و شهادت حاکم شود مسیر ما را به سمت تعالی پیش می برد و اگر این مسیر مردمی نیز باشد قطعا به پیشرفت خواهیم رسید.

توسعه کشور در بخش‌های مختلف علم و فناوری و اقتصادی

فرمانده بسیج وزارت نیرو اضافه کرد:  ادامه راه شهدا کشور را با گذشت چهار دهه از انقلاب همواره روی پا نگه داشته و هر روز شاهد توسعه کشور در بخش‌های مختلف علم و فناوری و اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه اگر تفکر ایثار و شهادت حاکم شود مسیر ما را به سمت تعالی سوق خواهد داد، ادامه داد: بسیج مرز نمی‌شناسد، در همه ادارات دولتی و خصوصی شاکله بسیج باید حضور داشته باشد و تفکر ایثار و شهادت را القا کند.

فلاح با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی را داریم و این جنگ در کشور به اوج رسیده است، گفت: تمام سعی خود را به کار بردیم تا اثرات این جنگ اقتصادی کمتر در کشور احساس شود،خبرنگاران نیز در این بین سربازان گمنامی هستند که در این جبهه فعالیت دارند و با قلم خود می‌توانند را ه‌های برون رفت از بحران را به همه مردم جامعه آموزش دهند.

نسل جوان در همه حوزه‌های تولید ورود کنند

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان  گفت: اگر دیروز فرزندان این کشور آزاد منشی را با خون خود به اثبات رساندند امروز باید نسل جوان در همه حوزه‌های تولید ورود کنند و با علم خود کشور را از این شرایط نجات دهند.

مسعود احمدی نیا اظهار داشت: ملت وفادار ایران بیش‌از ۴۰ سال است که با همه سختی‌ها و تحریم‌ها مقاومت کرده است و دشمن باید بداند ملتی که هویت و مکتب دارد را نمی‌تواند از پای درآورد.

وی با بیان اینکه امروز باید از همه ظرفیت‌های علمی در صنایع استفاده شود، گفت: موفقیت در جنگ اقتصادی نیازمند تدوین برنامه بلند مدت و حساب شده است.

بسیجی بودن و بسیجی ماندن باید در همه فعالیت‌های روزمره مورد توجه باشد

در ادامه محمد زین العابدینی، رئیس هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان با بیان اینکه بسیجی بودن و بسیجی ماندن باید در همه فعالیت‌های روزمره مورد توجه باشد، اظهار داشت: خیلی افراد بودند که بسیجی بودند اما بسیجی نماندند.

وی با بیان اینکه در هر دوره نقش بسیج باید مطابق با نیاز جامعه تغییر کند، ادامه داد: روزی به نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی نیاز است، یک روز در عرصه انرژی هسته‌ای، یک روز در دفاع از حرم، یک روز در سیل و زلزله و برخی ایام نیز در حوزه موشکی بسیجیان باید ورود کنند و از همه اقشار باید در این عرصه فعالیت داشته باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1577769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =