انجام عملیات کفسابی با قیمت های به صرفه

سنگسابی یا کفسابی به فعالیتی گفته میشود که با استفاده از دستگاه و ابزارهای لازم، تیرگی و خوردگی سنگ های کف را برطرف میکنند و با برداشتن یک لایه از روی سنگ ، آن را تمیز و زیبا و شفاف و براق میکنند.

زیبایی یکی از بزرگترین ملاک هایی است که برای هر ساختمان و ساکنین آنجا مهم و ضروری است. یکی از نمونه های بارز در تمیزی انجام کفسابی به طور معمول و در طی چند مدت میباشد . 
این عملیات باید حتما توسط تیم حرفه ای و کاربلد انجام شود تا هنگام انجام عملیات کفسابی، اگر سنگی شکستگی داشت، اول شکستگی سنگ را برطرف کنند و سپس به ادامه عملیات بپردازند زیرا اگر سنگ ها به صورت شکسته باقی بماند و مرمت نشود، آلودگی و چرک در لابلای سنگ رخنه کرده و مانع از تمیزی آن میشود.
دستگاه های مختلفی برای انجام عملیات کفسابی ساخته شده اند که میتوان از 1 تا 4 میلی متر از لایه ی سنگ را برداشت و علاوه بر ایجاد زیبایی و درخشندگی در سنگ، صاف و تراز هم میشود.


معمولا در کف ساختمان ها، پارکینگ ها،  حیاط و ... از سنگ های مختلفی مانند : سنگ دهبید، سنگ مرمر، گرانیت استفاده میشود که می توان با دستگاه های مخصوص به خود تمامی این سنگ هارا مرمت و تمیز کرد و حتی میشود یک سطح بتونی را کفسابی کرد.
گروه کفسابی سابینو با داشتن بیش از 10 سال سابقه در زمینه انجام خدمات کفسابی، این تضمین را به شما میدهد که با سپردن کفسابی محل مورد نظر خود به این تیم، علاوه بر تمیزی و درخشندگی، مرمت سنگ و برطرف کردن مشکلات آن را انجام می دهد و کاری با کیفیت و با قیمتی مناسب ارائه میدهد.
معمولا هر سال یکبار حداقل ساختمان ها نیاز به کفسابی دارند اما بیشتر در مواقعی این عملیات مورد نیاز میشود که یکی از موارد زیر اتفاق بیفتد

  • درز سنگ ها باز شده باشد
  • سنگ های به صورت مات یا کدر شده باشند
  • روی سنگ خلل یا مشکلی پیش آمده باشد
  • شکستگی در بخش هایی از سنگ وجود داشته باشد
  • خط و خش بر روی سنگ ایجاد شده باشد
  • با شستشوی معمولی سنگ ها تمیز نشود
  • اگر از مواد شیمیایی استفاده شده باشد سنگ ها به حالت سیاه درامده باشند
  • ایجاد ناهمواری و پستی و بلندی در سنگ ها

 
مراحل انجام سنگ سابی در راه پله:
اول باید بر روی پله ها کفسابی انجام شود تا کثیفی و آلودگی سنگ از بین برود.
بعد از آن با دستگاه های مخصوص پله و پاگرد هارا ساب زنی می کنیم که باعث میشود پستی و بلندی سنگ از بین برود.
سپس ساب صیقلی در سطح زده میشود که برای از بین رفتن آثار جوهر نمک در مراحل قبل انجام میشود.

انجام عملیات کفسابی با قیمت های به صرفه

انجام سنگسابی
تفاوت بین کفسابی و سنگسابی در این مورد میباشد که کفسابی روی تمام مصالح ساختمان انجام میشود ولی سنگسابی فقط برروی سنگ انجام میشود که به بهبود درخشندگی و صیقل دادن آن کمک میکند.
اگر نیاز به انجام کفسابی یا سنگسابی  کفسابی درتهران و سایر شهرستان ها از جمله اصفهان داشتید میتوانید از خدمات ممتاز گروه کفسابی سابینو استفاده کرده و با قیمتی به صرفه و عالی به تمیز کردن سنگ های کف ساختمان خود بپردازید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =