آقای تهیه کننده حداقل‌های قانونی را هم نمی‌داند؟

اتفاقات عجیب و غریب پیش از بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در ادامه دعواها بر سر تبلیغات محیطی میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ به حاشیه ای جدید برای فوتبال بدل شد.

شرکت توسعه بی تردید مهمترین شرکت دولتی ورزشی است و یکی از قطب های وزارت ورزش که بیشترین سرمایه ملکی ورزش آنجا قرار گرفته. حمید سجادی وزیر ورزش برای این پست احتمالا همان طور دست به انتخاب زده که برای رئیس دفتر و معاونت های جوانان و فرهنگی اش اقدام کرده بود. افرادی سیاسی با یک عقبه فکری خاص و نزدیک به رئیس یک نهاد محاسباتی در کشور!
عاصم یوسفی اما در میان تمام انتخاب های غیرورزشی سجادی کمترین تجربه تخصصی را با حوزه فعالیتش داشت و حالا خیلی زود مشخص شده او که تنها تهیه کنندگی چند برنامه مناسبتی و یک برنامه سیاسی در شبکه ۳ را در کارنامه دارد، احتمالا حتی یک بار قوانین مسابقات ورزشی را که در استادیوم های تحت تملک او برگزار می شود نخوانده. یوسفی روی خط زنده شبکه سه درباره اختلافات بر سر برگزاری بازی گفت:«از ۲۰ روز قل به سازمان لیگ نامه زده بودیم که باید سهم ما را از تبلیغات محیطی بدهند. اصلا معلوم نیست که این پول ها چه می شود و کجا می رود؟ این را به درودگر گفتیم و او گفت فضولی اش به شما نیامده! برای این بازی با وساطت وزیر ورزش اجازه ورود تبلیغات را دادیم اما این بار آخر است.»

گفته هایی که درودگر در پاسخ شان گفت ایشان اگر قوانین را خوانده بود می دانست محل برگزاری مسابقه باید ۲۴ ساعت قبل بازی به صورت تمیز و بدون آگهی در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد.
درودگر با اشراف به قوانین این جمله را گفته است. اجاره هر بازی ورزشگاه آزادی برای امسال ۲۹۵ میلیون تومان است که تیم میزبان باید هزینه هایش را بپردازد. برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی مثل کرایه غرفه ای در یک نمایشگاه است برای فروش محصولات. یا مثل اجاره یک ملک تجاری برای مدتی معلوم برای کسب درآمد . بر اساس توافقی مشخص ، بهره بردار حق دارد از همه قابلیت های درآمدزایی بهره ببرد و دیگر مالک اجازه ندارد خود را سهیم در سود بهره بردار بداند. اما این مدیر سفارش شده انگار با همان تفکر که رسانه ملی خود را مالک تصاویر لیگ می داند و برایش حق پخش نمی دهد ، آمده تا سهمی هم از درآمدهای محیطی فوتبال کم کند!

مشروح این گزارش را اینجــــــــا بخوانید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =