آموزش افزایش لایک اینستاگرام پیج مسابقه، چند راه مطمئن در سال 2021

عشق و بازخورد بالایی که از مخاطب می‌خواهید بگیرید، هیچ هزینه‌ای ندارد. فقط کافی است تا با یادگیری چند روش هوشمندانه، علاقه مخاطبان را نسبت به محتوای پست خود بالا ببرید. ما در این مقاله سعی داریم تا با ارائه و بررسی روش‌های بالا بردن لایک اینستاگرام پیج مسابقه، به شما برای داشتن پیجی هدفمند کمک کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه لایک اینستاگرام پیج مسابقه را بالا ببرم؟

هدف شما در اینستاگرام باید تولید محتوای ارزشمند برای مخاطب باشد. اگر محتوایی برای ‌بیننده ارزشمند باشد، به طور حتم بازخورد مثبت و بالایی می‌گیرد. این موضوع به کمی سخت کوشی احتیاج دارد، اما اگر آماده هستید تا بازی خودتان را ارتقا دهید، نکات زیر را از دست ندهید.

خوب است بدانید : برخی از پیج‌های نوپا در رقابت با رقیبان خود جا می‌ماندند. چرا که تعداد لایک‌های پیج آن‌ها، کمتر بود!!! این موضوع باعث می‌شد تا مخاطبان بجای تمرکز برروی محتوای پست، روی تعداد لایک‌ها تمرکز داشته باشند. در سال 2021 اینستاگرام به کاربران خود، این امکان را داد تا به راحتی تعداد لایک‌های خود را مخفی کنند.

  • استفاده از هشتگ‌های مرتبط با پست

برای افزایش لایک اینستاگرام پیج مسابقه، هشتگ‌ها الزامی هستند. هشتگ‌، راه ورود مخاطبان جدید به پیج شما است. اما سوال اینجاست که آیا می‌توان از هر نوع هشتگی برای یک پست، استفاده کرد؟ خیر. همانقدر که استفاده صحیح از هشتگ‌ها مفید است، استفاده نابجا از آن‌ها مخرب است. در هر پست بیش از 15 هشتگ به کار نبرید. تمامی هشتگ‌ها باید با محتوای پست شما، مرتبط باشد. در سایت هایپرفالو، می‌توانید بیشتر با هشتگ‌های مفید آشنا شوید.

  • مکمل پست داشته باش

برای افزایش تضمینی لایک اینستاگرام، شما به یک مکمل قابل اعتماد، احتیاج دارید. کپشن پست! کپشن، یک عنصر حیاتی در موفقیت یک محتواست. می‌توانید در کپشن، یک رمان بنویسید یا در یک خط، همه چیز را مرموز نگه دارید. یک کپشن هوشمندانه به پست شما شخصیت می‌دهد و آن را کامل می‌کند.در مطلب بالا بردن لایک اینستاگرام درباره این قضیه بیشتر صحبت کرده ایم.

  • همیشه برای پستت لوکیشن قرار بدهو

این مورد یک ترفند برای جذب مخاطب، افزایش فالوور و در نهایت افزایش لایک اینستاگرام است. برای این کار، کافی است تا مخاطب، پست شما را در بخش لوکیشن ببیند و بوم! فقط از صحیح بودن لوکیشن مطمئن شوید تا روی نقشه ظاهر شوید.

  • وارد صفحه اکسپلور شوید.

یک روش تضمینی دیگر برای افزایش لایک اینستاگرام پیج مسابقه، این گزینه است. در صفحه اکسپلور هر شخص، باتوجه به روحیات و علاقه وی، شخصی سازی شده است. پیج‌هایی که محتوای آن‌ها در این صفحه ظاهر می‌شود، شانس بیشتری برای دیده شدن دارند.

برای ورود به اکسپلور اینستاگرام به یک نرخ تعامل عالی و فالوورهای فعال نیاز دارید.

برای خواندن مقاله ورود به اکسپلور اینستاگرام در یکماه در سایت هایپرفالو کلیک کنید.

  • در زمان مناسب پست بگذارید.

آخرین پست اپلود شده در صفحه خانه فالوورها، بالاتر قرار می‌گیرد. این موضوع، نشان می‌دهد که اگر به دنبال افزایش لایک اینستاگرام هستید، باید زمانی پست را اپلود کنید که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند. این موضوع واحد نیست و برای هر برند و پیج متفاوت است. این مبحث کاملا به مخاطبان شما وابسته است. اما طبق تحقیقات انجام شده، بهترین زمان برای پست گذاری 11 صبح و 9 شب است.

  • مسابقه را مطلوب برگزار کنید

مطمئن شوید که جایزه مسابقه برای مخاطبان شما مطلوب است و به اندازه‌ای خاص است که مخاطبان را مجبور به تلاش و تعامل می‌کند. سعی کنید طرفداران واقعی را جذب کنید نه فرصت طلبان را.

  • از عکس‌های جذاب استفاده کنید.

ویژگی بصری پست در جذب مخاطب و افزایش لایک اینستاگرام، بسیار موثر است. از عکس‌های باکیفیت و هماهنگ استفاده کنید. در انتخاب عکس‌های مورد نظر محتوا، سلیقه به خرج دهید.

  • با پیج‌های هم حوزه خودتان تعامل داشته باشید

یکی دیگر از نکاتی که باعث افزایش لایک و افزایش فالوور اینستاگرام می‌شود، تعامل با پیج‌های همکار است. در گذاشتن لایک و کامنت، سخاوتمند باشید. یکی از الگوریتم‌های اینستاگرام در تلاش است تا حساب‌هایی که نزدیک و در تعامل با یکدیگرند را اولویت بندی ‌کند. پس برای افزایش دامنه دسترسی خود از این روش استفاده کنید.

  • از رضایتمندی‌ها و واکنش‌های مثبت محتوا بگذارید

قرار دادن محتوا درمورد واکنش‌های مثبت فالوورها، یک روش برای افزایش تعامل و لایک اینستاگرام است. این کار به عنوان روشی برای اثبات اجتماعی برند به مخاطب به کار می‌رود. همچنین اعتبار و ارتباط شما با جامعه را نشان می‌دهد.

  • از پشت صحنه چه خبر؟

علاوه بر محتوای حرفه‌ای، مردم دوست دارند ببیند که در پشت صحنه چه اتفاقاتی می‌افتد و محتوای شما چگونه ساخته می‌شود. جسارت به خرج دهید و از پشت صحنه مسابقه محتوایی منتشر کنید. این کار تعامل و یکدلی شما با مخاطبانتان را افزایش می‌دهد. در نتیجه باعث افزایش لایک اینستاگرام پیج مسابقه شما می‌شود.

  • از مخاطب‌ها سوال بپرسید(مشورت بگیرید)

نظر فالوورها را جویا شوید. یک سوال از آنها در کپشن پست بپرسید. این یک روش مستقیم برای افزایش کامنت و نظرات پست شماست. پرسیدن دردسر نداره!

با یک سوال جذاب و درگیر کننده، تعامل پیج خود را بالا ببرید.

  • رقبای خودتان را تحلیل کنید.

پیج‌های همکار را رصد کنید و ببینید چه چیزی باعث موفقیت آن‌ها شده است. می‌توانید به راحتی از آن‌ها الگوبرداری کنید. با این کار از رقبای خودتان هم عقب نمی‌مانید.

جمع بندی

در این مقاله، سعی کردیم تا شما را با روش‌های تضمینی افزایش لایک اینستاگرام پیج مسابقه آشنا کنیم. پیشنهاد می‌کنم برای دیدن خدمات خرید لایک اینستاگرام تضمینی سایت هایپرفالو به صفحه خرید لایک اینستاگرام آن مراجعه کنید همچنین اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، صفحه خرید فالوور تضمینی هایپرفالو بهترین انتخاب برای شماست.

منبع: https://hyperfollow.ir

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =