چمران: اقدامات شهرداری تهران برای معلولان کافی نیست

فارس نوشت: رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در دوره‌های قبلی شهرداری جهت حمایت از معلولان کافی نبوده است،‌گفت: ان شاء الله با همکاری شورا و شهرداری همچنین جامعه معلولان اقدامات بیشتر برای سهولت بهتر تردد معلولان در سطح شهر انجام خواهد گرفت.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: ۱۲ آذر روز جهانی معلولین است که در کشور ما به این موضوع سال‌هاست که پرداخته می شود و امیدواریم همه دستگاه‌های مسوول برنامه‌های خوبی را بتوانند اجرا کنند.

وی افزود: در شهرداری اقداماتی در این راستا صورت گرفته ولی به نتایج مطلوبی نرسیده و ان شاء الله با همکاری شورا و شهرداری همچنین جامعه معلولین اقدامات بیشتر صورت گیرد و معلولان همانند دیگران بتواند برنامه‌های خود را در سطح شهر انجام دهد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز از ۳ نفر از معلولان در صحن امروز دعوت به عمل آمده تا مسائل و مشکلاتشان را مطرح کنند همچنین علیرضا زاکانی، شهردار پایتخت هم اعلام کرد برنامه‌هایی را شهرداری داشته اند و ان شاءالله وعده‌ها عملیاتی شود راکه هر چه بیشتر بتوانیم خدمت کنیم خداوند را شاکر خواهیم بود.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =