۲ نفر
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
قبل از سفر یابکس کن..!

هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که روزی بیرون رفتن از خانه و شرکت در جشن ها یا مهمانی ها تا این اندازه خطرناک باشد. زمانی که همه ما به سادگی می توانستیم به هرجایی سفر کنیم و هیچ ترسی از بیماری نداشتیم. به یاد آوردن خاطرات آن زمان حس دلنشینی ایجاد می کند.

 گشتن در میدان نقش جهان اصفهان، بازدید از باغ ارم شیراز با آن درخت های بلند بالا و عمارت زیبایی که در وسط باغ قرار گرفته است یا گشت و گذار در بازارهای پرپیچ و خم تهران که گویی هر حجره یا کوچه آن دربردارنده راز و رمزی کهن است که بیننده را به کشف خود دعوت می کند یا فقط نشستن در سواحل زیبای کیش و نگاه کردن به غروب آفتاب و گوش سپردن به امواج دریا تجربه ای بسیار زیبا برای هرکسی خواهد بود.

ویروس کرونا تقریبا در سال ۲۰۱۹ بود که برای نخستین بار خود را به جهانیان نشان داد، در این میان بیشترین تاثیر بر صنعت گردشگری بود.

واکسیناسیون و از سر گرفتن دوباره مسافرت‌ها

بعد از اینکه واکسن های متنوع در کشورهای مختلف ساخته شد، از میزان وحشت عمومی به مقدار زیادی کاسته شده است، همین امر باعث شده تا کشورهای زیادی با وضع قوانین ویژه و مشخص دوباره مرزهای خود را برای گردشگران خارجی باز کنند که خود نقطه امیدی بود تا باز هم به همان روزهای خوب برگردیم.

قبل از سفر یابکس کن..!

الکترونیکی شدن فرایند گردشگری

امروزه شما می توانید تمام امور مربوط به رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، مقایسه قیمت بلیط هواپیما، اطلاعات ضروری درباره سفر و ... را در آژانس های گردشگری به راحتی مشاهده کنید و بلیط مورد نظر خود را در کمترین زمان خریداری نمایید. این قضیه مخصوصا در دوران کرونا که هرچه میزان رفت و آمد کمتر باشد خطر ابتلا کمتر خواهد بود ارزش بیش تری یافته است. با توجه به واکسیناسیون های اخیر امروز بهترین فرصت برای شروع یک سفر جدید است.

حالا اگر شما هم جزو آن دسته از آدم ها هستید که بلیط هواپیما رو آنلاین می‌خرید به احتمال زیاد قبل از خرید یک بلیط چند سایت دیگر را هم چک می کنید تا ببینید همان بلیط موجود است و یا قیمت آن بلیط در یک سایت دیگر ارزان تر است یا خیر؟

البته این یک امر طبیعی است، چون طبق یک مطالعه بین المللی در سال ٢٠١٨ توسط سایت معتبر PhocusWire کسانی که بصورت آنلاین خدمات مسافرتی را خرید می کنند، بصورت معمول حداقل ٣ تا ۴ وب سایت رو قبل از خرید چک می کنند.

سوال اینجاست که چرا بعضی وقت ها یک پرواز را تنها یک سایت نمایش میدهد و یا یک پرواز قیمت های مختلفی در آژانس های مختلف دارد! چون حتی بهترین سایت ها و آژانس های آنلاین هم همه پروازها و همه ایرلاین ها را ندارند، مورد دوم این است که با توجه به قرارداد آژانس ها با تامین کننده های مختلف، قیمت خرید و فروش آژانس ها و میزان سود آنها هم متفاوت است.

برای مثال آیا می دانستید که در همین هفته گذشته در خرید پروازهای داخلی بسته به اینکه از کدام سایت خرید را انجام داده بودید، قیمت  بلیط هواپیما تهران دبی تا هفتصد هزار تومان اختلاف داشت و یا پرواز تهران به تورنتو در یک سایت هشت میلیون ارزان تر بود.

از طرف دیگر خیلی از آژانس های بزرگ و چارتر کننده هستند که قرارداد های خوبی با ایرلاین ها دارند و قیمت خیلی خوبی را در بازار ارائه می کنند ولی چون در فضای آنلاین کمتر شناخته شده اند وهمچنین قواعد حضور در بازار آنلاین را بلد نیستند نمی توانند سهم قابل توجهی از بازار داشته باشند که این می‌تواند بهترین فرصت برای ارائه خدمات آن ها باشد. پس راه حل چیست؟

یکی از بهترین سایت های رزرو خدمات سفر که در آن خدمات گردشگری قابل مقایسه است سایت یابکس است، ولی شاید از خودتان بپرسید که چرا یابکس. یا یابکس چه تفاوتی با سایر سایت های گردشگری دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه به جواب خود برسید:

قبل از سفر یابکس کن..!

مجموعه یابکس

یابکس یک مجموعه گردشگری است که با دیدی جامع و نوین نسبت به تکنولوژی روز دنیا و همین طور نحوه جستجوی آسان درباره خدمات مختلف به خوبی توانسته است نیازهای مسافران را در راستای خرید بلیط و سایر أمور گردشگری پاسخگو باشد. این موتور جستجوی هوشمند توسط شرکت ماکان سفر ایجاد شده است.

از آن جا که سفر بخش بزرگی از تفریحات زندگی را تشکیل می دهد امروزه تعداد بالایی از سایت های گردشگری برای این امر به وجود آمده استُ پیدا کردن یک سایت گردشگری که بتواند کاملترین و بهترین خدمات را با کیفیت مناسب در اختیار مسافران قرار دهد به راحتی میسر نیست. لذا یابکس این امکان را با ایجاد یک پلتفرم جانع برای مقایسه تمامی خدمات به وجود آورده است.

یابکس باعث شده است تا ارتباط میان مسافر و آژانس های مسافرتی مختلف حفظ شود در نتیجه رقابت موجود در بازار همچنان ادامه می یابد. این قضیه دو ویژگی مثبت دارد. از یک طرف هم مسافران می توانند بهترین خدمات را با قیمت مناسب دریافت کنند و از طرفی دیگر آژانس های مسافرتی می توانند انواع مختلف خدمات خود را به گردشگران نشان دهند.

ما در یابکس با جمع آوری داده های مربوط به پرواز از سایت ها و آژانس ها و ایرلاین های مختلف از طریق مقایسه آژانس های هواپیمایی و پروازهای مختلف مناسب ترین تاریخ سفر، ارزان ترین نرخ پرواز، بهترین ایرلاین و مناسب ترین برنامه سفر را به شما پیشنهاد می دهیم.

پس، برای انتخاب مطمئن ترین آژانس مسافرتی، مناسبترین تاریخ سفر، ارزانترین نرخ بلیط هواپیما، بهترین ایرلاین، بهترین هتل از طریق سایت یابکس، قبل از سفر یابکس کن.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =