۰ نفر
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
پیگیری دعاوی مهریه با وکیل مهریه

دادخواست مهریه یکی از رایج ترین دعاوی خانوادگی می باشد که در هیچ جای جهان به جز ایران رواج آنچنانی ندارد.

دادخواست مهریه یکی از رایج ترین دعاوی خانوادگی می باشد که در هیچ جای جهان به جز ایران رواج آنچنانی ندارد. اگر تمایل دارید که کار شما به بهترین نحو ممکن پیگیری شود بایستی با مراجعه به یک وکیل مهریه دادخواست خود را تنظیم و برای گرفتن مهریه خود از بهترین راه حل های ممکن استفاده کنید.مطالبه مهریه عندالمطالبه ربطی به دارا بودن و یا نبودن زوج ندارد و در هر صورت موظف به پرداخت آن است. اما همانطور که می دانید زمانی که مرد نتواند کل مبلغ مهریه را یکجا پرداخت کند ممکن است نارضایتی ها و کشمکش هایی در این بین به وجود بیاد که در این شرایط وکیل مهریه در تهران  هم می تواند به زوج و هم به زوجه کمک کند تا بتوانند با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت مرد بهترین راه حل ممکن را پیاده کنند تا دو طرف دعوا از نتیجه رضایت داشته باشند.

دادخواست مهریه با وکیل مهریه

در دادگاه های حقوقی خانواده دادخواست مهریه توسط زوجه به وفور دیده می شود اگر شما در چنین شرایطی قرار گرفته اید و با روال کار آشنایی ندارید همین حالا از وکیل برای گرفتن مهریه کمک بگیرید. مهریه به دو صورت عندالمطالبه و عندالاستطاعه می باشد. اگر در سند ازدواج مهریه از نوع عندالمطالبه باشد به این معنی است که زن هر زمان که بخواهد می تواند مهریه خود را مطالبه کند و دادخواست مهریه را از دادگاه محل سکونت خود مطرح کند. پرداخت مهریه بعد از جاری شدن صیغه ی عقد بر عهده مرد است. مقدار مهریه ثابت نیست و برای هر فردی یک میزان مشخص با رضایت طرفین تعیین می شود و در سند ازدواج ثبت می شود. بعد از ثبت مهریه زن میتواند هر زمان که بخواهد آن را از مرد طلب کند. مطالبه مهریه و دریافت آن یک پروسه تقریبا مشکل است و اگر مرد راضی به پرداخت تمام و کمال مقدار مهریه نباشد گیر و گرفت ها در این خصوص بیشتر خواهد شد. حتما شما هم بارها از اطرافین خود شنیده اید که فلانی مهریه خود را به اجرا گذاشته است.

پیگیری دعاوی مهریه با وکیل مهریه

بهترین وکیل مهریه

وکیل مهریه یا وکیل خانواده اشراف کاملی به موضوعات مرتبط با حقوق خانواده دارد. افرادی که به عنوان وکیل خانواده و مهریه در گروه وکلای پارسا فعالیت می کنند جزء بهترین وکلای شناخته شده هستند. این افراد شناخت بالایی نسبت به علوم حقوق خانواده و فنون و شیوه درست دفاع کردن از موکل را دارند تا بتواند به راحتی در دادگاه از حقوق موکل خود دفاع کنند و در اجرای عدالت قدمی راسخ و با اهمیت بردارند.

اگر می خواهید یک وکیل با مهارت و قابلیت علمی و فنی بالا انتخاب کنید بایستی تحقیق کوتاهی در مورد سابقه او و درصد موفقیت های او داشته باشید تا بتوانید فردی متخصص و حرفه ای را انتخاب کنید. حقوق و  مقررات و آیین نامه ها در امر مهریه بسیار زیاد هستند و این قوانین برای بیشتر افراد گنگ و نامفهوم است به همین دلیل وکالت و مشاوره از وکیل مهریه می تواند بسیار کارگشا باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580689

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =