ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی

این روزها با توجه به شرایط نا به سامان اقتصادی و وجود بیماری کرونا، داشتن یک منبع درآمد بی دغدغه و بی درد سر برای تأمین معاش خانواده و همچنین داشتن منبع درآمدی سالم برای اشتغال‌زایی، از نیازهای اساسی افراد است.

این روزها با توجه به شرایط نا به سامان اقتصادی و وجود بیماری کرونا، داشتن یک منبع درآمد بی دغدغه و بی درد سر برای تأمین معاش خانواده و همچنین داشتن منبع درآمدی سالم برای اشتغال‌زایی، از نیازهای اساسی افراد است. طبیعتا هر حرفه‌ای برای استارت به تخصص و هزینه نیاز دارد. تا کنون به این مسئله فکر کرده‌اید که تنها با خرید یک دستگاه جوجه کشی می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی به درآمدزایی برسید؟ شاید کمی برایتان عجیب باشد. البته اگر هیچ اطلاعاتی راجع به دستگاه جوجه کشی نداشته باشید، طبیعی است که کمی هیجان زده و متعجب شوید. جالب است بدانید جوجه کشی یکی از پر درآمدترین شغل‌ها در این روزها محسوب می‌شود. با توجه به این که نمی‌توان بازار مصرف گوشت طیور و محصولات آن را نادیده گرفت، می‌توان اطمینان داشت که جوجه کشی آینده خوبی دارد.

دستگاه جوجه کشی چیست؟

قبل از این که راجع به نحوه کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی صحبت کنیم بهتر است با این دستگاه ها آشنا شوید.‌ تخم‌های نطفه دار باید در شرایط طبیعی خاصی قرار بگیرند تا جوجه حاصل از آن‌ها سر از تخم برآورد. از بین بردن هر یک از فاکتورهایی که پرنده برای تخم نطفه دار خود تأمین می‌کند، سبب از بین رفتن نطفه در تخم یا اصطلاحا مرگ جنین می‌شود. با توجه به توسعه صنعت جوجه کشی و پرورش و تولید پرندگان مختلف دستگاه‌هایی تحت عنوان دستگاه جوجه کشی ابداع و تولید شده‌اند که شرایط نرمال و طبیعی لازم برای پرورش تخم‌های نطفه دار فراهم می‌سازند. این ماشین‌آلات تاریخچه و دیرینه طولانی دارند اما در طی زمان با رشد تکنولوژی پیشرفت کرده‌اند و ساختار صنعتی‌تر و تخصصی‌تری به خود گرفته‌اند. جالب است بدانید در تمام دستگاه‌های جوجه کشی چهار فاکتور دما، رطوبت، تهویه و چرخش تخم‌ها در نظر گرفته می‌شود. در واقع این چهار عامل همان فاکتورهای پرورش تخم نطفه دار و تبدیل آن جوجه هستند. 

دستگاه جوجه کشی صنعتی

این نوع دستگاه ها مختص های مرغداران و یا تولید کنندگان وسیع جوجه یکروزه برای تامین گوشت و مرغ برای ارائه در بازار می باشد. محل قرار گیری دستگاه های جوجه کشی صنعتی باید بسیار وسیع باشد تا در رفت و آمد، نظارت و یا انتقال و جا به جایی جوجه ها به مشکل بر نخورید. به طور کلی امروزه فرقی نمی کند که ماشین جوجه کشی صنعتی دارید یا نیمه صنعتی یا حتی خانگی، کارکرد تمامی این دستگاه ها به شکل اتوماتیک و هوشمند می باشد که کاربر دغدغه ای درباره کارکرد دستگاه نداشته باشد و بتواند به آسانی به عملیات جوجه کشی بپردازد.

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی انواع مختلفی دارد و در دو دسته صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم بندی می‌شود. دستگاه‌های صنعتی معمولا تمام اتوماتیک هستند و ظرفیت بالاتری از لحاظ تعداد تخم دارند. دستگاه‌های جوجه کشی خانگی نیمه اتوماتیک بوده و ظرفیت محدودتری دارند. معمولا دستگاه‌های خانگی ظرفیتی تا سقف ۱۰۰ عدد تخم نطفه دار دارند. برخی از دستگاه‌های خانگی به شکل رومیزی هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. این نوع دستگاه برای آن دسته از افرادی که با محدودیت مکانی مواجهند، بسیار ایده‌آل است؛ ضمن این که دستگاه‌های جوجه کشی خانگی با برق شهری کار می‌کنند. بزرگ‌ترین مزیت این ماشین‌ها این است که استفاده از آن‌ها هیچ تخصص خاصی لازم ندارد چون عملکرد آن‌ها شفاف و ساده است.

علاوه بر این‌ها دستگاه جوجه کشی خانگی مزیت‌های دیگری نیز دارد. این نوع ماشین پرورش جوجه  کم حجم، زیبا و بدون صدا است، شرایط چرخش تخم‌ها در آن به گونه‌ای است که هنگام چرخش به هیچ عنوان نمی‌افتند و مشکلی برای تخم‌ها ایجاد نمی‌شود. با توجه به این که ممکن است در برق ورودی به این دستگاه‌ها نویز، ارتعاش یا قطعی به وجود آید، اغلب آن‌ها مجهز به عملکرد شارژی هستند و در صورت قطعی برق از انرژی باتری مصرف می‌کنند. ورود برق ۱۲ وات به این دستگاه آن را از هر گونه خطر برق گرفتگی، آتش سوزی و خطرات احتمالی دیگر دور ساخته است.

ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی بهترین منبع درآمد خانگی 

همان طور که گفتیم در هر حرفه‌ای گذشته از هزینه‌های جاری به تخصص و دانش کافی نیاز داریم. دستگاه جوجه کشی خانگی برای آن دسته از افراد مبتدی که تجربه‌ای در این زمینه ندارند، مناسب است. افرادی که قصد دارند شغلی بدون دردسر داشته باشند، می‌توانند با خرید یک دستگاه و نگهداری آن در منزل با پرورش تعداد کمی تخم نطفه دار درآمدزایی خود را آغاز کنند. اکثر تخم‌های پرندگان در کمتر از یک ماه به جوجه تبدیل می‌شوند. بنابراین می‌توان در دوره‌های کوتاه مدت به کسب درآمد رسید. همچنین لازم به ذکر است که کار با دستگاه های جوجه کشی برای تمامی افراد با هر سن و سالی میسر می باشد. در رابطه با تأمین تخم نطفه دار نیز باید بدانید، مراکز  معتبر بسیاری هستند که این محصولات را عرضه می‌کنند و قبل از عرضه تخم‌ها نیز تمامی آن‌ها زیر دستگاه تست می‌شوند. بنابراین میزان ضرر و زیان شما به صفر می‌رسد. پس از مدتی که با راه و روش کسب درآمد از طریق جوجه کشی آشنا شدید، می‌توانید دستگاه خانگی را به دستگاه‌های جوجه کشی تمام اتوماتیک صنعتی ارتقا دهید. 

قیمت دستگاه جوجه کشی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در تأمین ماشین جوجه کشی هزینه خرید آن یا قیمت دستگاه جوجه کشی است. دستگاه‌های جوجه کشی خانگی به دلیل این که با برق شهری کار می‌کنند و ظرفیت و حجم محدودتری دارند، طبیعتا از قیمت ارزان‌تری نسبت به دستگاه‌های تمام اتوماتیک صنعتی برخوردارند. اما به هر حال قیمت این دستگاه‌ها با توجه به عواملی همچون جنس بدنه و ساختار ماشین، ظرفیت دستگاه و کیفیت آن، برند تولیدکننده و عوامل دیگر تعیین می‌شود. اگر یک کارآفرین مبتدی هستید بهتر است دستگاهی را تهیه کنید که دارای گارانتی و ضمانت نامه باشد. چنین ماشین‌هایی از استانداردهای لازم برخوردارند و سلامت تخم‌ها را تضمین می‌کنند.

ایجاد کسب و کار خانگی با دستگاه جوجه کشی

طیور ماشین ابزار

شرکت طیور ماشین ابزار به عنوان معتبرترین عرضه‌ کننده انواع دستگاه‌های جوجه کشی خانگی و صنعتی و تجهیزات مرغداری می‌باشد. این شرکت نزدیک به سی سال سابقه فعالیت درخشان در این حوزه دارد. به همین دلیل تیم متخصص آن به خوبی می‌توانند شما را در جهت خرید درست راهنمایی کنند. تیم متخصص ماشین طیور ابزار حتی بسیار حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر از فروشگاه‌ها و سایت‌های مختلف در این صنعت عمل می‌کنند. بنابراین می‌توانید با اطمینان و تکیه بر دانش این تیم دستگاه جوجه کشی مناسبی را تهیه کنید. تمام دستگاه‌های موجود در این شرکت از لحاظ کیفیت و قیمت تضمین می‌شوند. این دستگاه‌ها ماندگاری و بازدهی فوق العاده‌ای دارند.

 مکانیسم جدید و حرفه‌ای این دستگاه‌ها آن‌ها را برای پرورش انواع تخم پرنده امکان‌پذیر ساخته است. بنابراین محدودیتی در نگهداری نوع تخم ندارید. اگر نسبت به مزارع خرید تخم نطفه دار اطلاعاتی ندارید، طیور ماشین ابزار معتبرترین مزارع را به شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید برای راه اندازی یک منبع درآمد بی درد سر و پر بازده از طریق لینک زیر وارد سایت ماشین طیور ابزار شده و بر حسب نیاز و هزینه‌ای که دراختیار دارید، بهترین دستگاه جوجه کشی را تهیه کنید.

https://www.tma110.com

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =