جزیره زیبای کیش پایلوت ورزشهای رزمی ایران

رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی ایران در حاشیه بازدید از زیرساختهای و امکانات ورزش جزیره کیش گفت: کیش به دلیل برخورداری از زیرساخت های ورزشی و شرایط آب و هوایی مناسب میتواند پایلوت بسیاری از ورزشها از جمله ورزش های رزمی در کشور باشد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی ایران با هدف بازدید از زیرساختهای و امکانات ورزش رزمی جزیره مبنی بر برگزاری مسابقات جهانی و آسیایی و دربرپایی اردوهای ملی و همچنین استاژ فنی و داوری و همچنین در خصوص قرار دادن جزیره کیش به عنوان پایلوت ورزشهای ترکیبی MMA درکشور وارد جزیره زیبای کیش شدند و مورد استقبال هیات رزمی کیش به همراه نایب رئیس و دبیر و اعضای شورای سیاست گذاری هیات و جمعی از ورزشکاران و مربیان قرار گرفتند .

یوسف بهتری در حاشیه سفر به جزیره کیش با اشاره به برنامه‌های آتی فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی ایران در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ گفت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ سعی خواهیم کرد که حتما کرسی‌هایی که در سطح بین‌المللی داریم، حفظ کرده و آن را ارتقا دهیم. تلاش می‌کنیم تا انجمن‌های معتبرمان همچون پنچاک سیلات، سومو، سامبو، آیکیدو و کِندو و باقی سبک‌ها را به مراجع بین‌المللی نزدیک کنیم. سرو سامام دادن به شرایط کیک‌بوکسینگ و کار در جوجیتسو و همچنین شروع قوی برای ورزش‌ بسیار بسیار پرطرفدار ام‌ام‌ای MMA، از اهم اهدافی است که ما در نیمه دوم سال جاری دنبال می‌کنیم.

همچنین احمد پاک نهاد رئیس هیات انجمن ورزشهای رزمی کیش ضمن خیر مقدم به یوسف بهتری با بیان اینکه رشته کیک بوکسینک Imao، جوجیتسو به رشته های هنرهای رزمی کیش اضافه شده و رشته های هنرهای رزمی از سه به هفت رشته افزایش یافته افزود: رشته های جدید پس از معرفی مربیان و با حمایت موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش کار خود را آغاز خواهند نمود.

پاکنهاد در ادامه افزود : در تلاش هستیم تا بتوانیم تعداد رشته هنرهای رزمی را در جزیره کیش افزایش داده که این موضوع مربیان زیادی را نیز در عرصه مربیگری به چرخه کار اضافه خواهد کرد و با توجه به اینکه جزیره کیش از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود امیدواریم که بتوانیم از پتانسیل خوب بخش خصوصی در کمک و حمایت از ورزشهای رزمی کیش استفاده نماییم

لازم به ذکر است که از جمله برنامه های دیگر این سفر رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی ایران شامل بازدید از هیات جزیره کیش ، بازدید از سالن های ورزشی کیش و دیدار و گفت و گفتگو با مسئولین و ورزشکاران این جزیره زیبا و مرجانی می باشد .

جزیره زیبای کیش پایلوت ورزشهای رزمی ایران

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =