بازگشت سعید معروف به تیم‌ملی؟

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال، برنامه های تیمش را از حالا نوشته و برخلاف خبرهای فضای مجازی ترجیح می دهد با همان بازیکنان جوان کار کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته اول لیگ ملتهای والیبال، اولین میدان جهانی تیم ملی با کادر تمام ایرانی است. میدانی که عیار مربیان ایرانی در آن مشخص می شود. بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال از حالا برنامه اش برای سال آینده مشخص است. سالی شلوغ و البته با رقابتهایی مهم. او از حالا می داند تیمش ۱۷ خردادماه در هفته اول لیگ ملتها به میزبانی برزیل به میدان می رود، اما نمی داند مقابل چه تیم هایی. برای تیم او لیگ ملتها هم میدانی تدارکاتی است تا با محک بازیکنان، تیمش را برای قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو بشناسد. 

در همین راستا بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: برنامه تیم ملی برای لیگ ملت ها تنظیم شده و آماده ارائه به فدراسیون. حالا زود است برای اعلام آنها و ما فعلا منتظر هستیم تا لیگ تمام شود و بازیکنان را به اردو دعوت کنیم.

عطایی همچنین درباره شایعات بازگشت سعید معروف به تیم ملی والیبال هم گفت: سعید معروف خداحافظی کرده است، اما جدای از آن، حالا هیچ بازیکنی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت نشده است. ملاک تصمیمات می ماند برای بعد از پایان لیگ برتر.

برای خواندن گفت‌وگوی کامل خبرآنلاین با سرمربی تیم ملی والیبال، اینجا کلیک کنید.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1581162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیروس IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    3 1
    خدا کنه آقای عطایی بتونه سعید معروف رو راضی کنه بیاره اگه بیاد عالی میشه البته به عنوان مربی نه بازیکن فکر نکنم دیگه بازی بکنه باآرزوی سلامتی برای بهترین پاسور جهان سعید معروف