حدادعادل: نقد کنید ولی مراقب باشید تلاش‌های دولت ذبح نشود

فارس نوشت: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور برنامه دارد و نیروهای انقلاب نباید اسیر توطئه‌های بیگانگان و پیاده‌نظام آنها در داخل کشور شوند.

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پنجشنبه‌شب در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، با قدردانی از خدمات چندین دهه‌ای آیت‌الله شاهچراغی در استان سمنان اظهار کرد: آیت‌الله شاهچراغی، شخصیتی محبوب و مردمی هستند که تا امروز نیز منشأ خدمات شایانی برای مردم کشور و این خطه از میهن اسلامی‌مان بوده است.

وی افزود: امروز دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور برنامه دارد و در شرایط پیروزی نیروهای انقلاب اسلامی در چند انتخابات گذشته، حفظ وحدت بسیار مهم است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا هرگز اسیر توطئه‌های دشمن و پیاده‌نظام آنها در داخل کشور نشویم و بهانه به دست دشمن ندهیم و خوشبختانه تا امروز نیز تلاش نیروهای انقلاب همین‌گونه بوده است.

حدادعادل از همه نیروهای انقلاب اسلامی خواست تا فضاسازی‌های بی‌مورد را مدنظر قرار ندهند و در عین حال که نقد می‌کنند، مراقب باشند تا تلاش‌های ارزنده و مثبت دولت و مسؤولان نظام اسلامی در این میان ذبح نشود.

وی همچنین با تأکید بر لزوم تقویت دائمی رابطه نیروهای انقلاب اسلامی با روحانیت افزود: تقویت رابطه نیروهای انقلاب اسلامی با روحانیت پیرو دیدگاه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی با قوت پیگیری می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: هیچ زاویه‌ای با نهاد روحانیت در میان نیروهای انقلابی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی وجود ندارد و این امر در عمل نیز ثابت شده است و ما جایگاه روحانیت را در انقلاب اسلامی به‌خوبی می‌شناسیم.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1581268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    امر دیگه ای نداری؟ ایشان‌چرا فکر میکنن در حدی هستن که خط و مرز تعریف کنن؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    حاج آقا سسسسسسکککککوووووتتتتتتت