دختر داعشی سریال «پایتخت» از حضور در نقش پرستار گفت

نیلوفر رجایی‌فر، بازیگر نقش الیزابت در مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» از چگونگی حضورش در سریال «موج اول» در نقش پرستاری که عاشق کارش است، گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیلوفر رجایی‌فر، بازیگر نقش الیزابت در مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵»، این شب‌ها در نقش پرستار در سریال «موج اول» روی آنتن شبکه سه سیما است. 

سریال «موج اول» به کارگردانی امیر سجادی‌حسینی و تهیه‌کنندگی سعید کمانی تلاش می‌کند بحران کرونا و تلاش شبانه‌روزی کادر درمان برای مقابله با این بیماری را به تصویر بکشد. 

رجایی‌فر، با حضور در برنامه «دست در دست» در شبکه دو سیما در مورد حضورش در سریال «موج اول» چنین گفت: «آقای حسینی، کارگردان جوانی هستند که بسیار به من لطف و اطمینان کرده‌اند. او هنرمند است و می‌خواهد چیزهای جدید را کشف کند و گمان می‌کنم به همین دلیل بود که بعد از رد کردن چندین پیشنهاد تکراری، این پیشنهاد را پذیرفتم. فضا بسیار متفاوت بود و با همه نقش‌هایی که قبل‌تر بازی کرده بودم فرق می‌کرد؛ دختری آرام از قشری متمول و عاشق پرستاری که به راحتی می‌توانسته است پزشک شود اما دوست نداشته و پرستار مانده است.» 

مجموعه «موج اول» در خانه تولیدات جوان صداوسیما تولید شده است که مسعود کریمی‌خضرا سرپرست جدید گروه فیلم و سریال شبکه ۳، تا خرداد، قائم‌مقام آن بود. 

۵۸۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خوبه IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    بازیگر خوبی است
  • حسین IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    1 0
    بسیارعالیست.متعالی گردد
  • علیرضا IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    هنرمند خوب و آشنا به نقشهایی که برمی‌گزیند .