واکنش موتورسوار معروف ایران به اتفاقات عجیب فرمول یک

جابری درباره اتفاقات فرمول یک می گوید: «شما شک نکنید اگر در دور آخر ورستپن جلو نمی افتاد همیلتون را از پشت می زد تا هر دو از دور مسابقه خارج شوند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ورستپن موفق شد در فرمول یک قهرمان جهان شود. او در مسابقه ای عجیب و غریب لوئیز همیلتون را شکست داد. در این مسابقه تصادف نیکولاس لطیفی راننده ایرانی جنجال ساز شد. به خاطر تصادف او بود که همیلتون باخت! بعد از تصادف لطیفی ماشین امنیتی وارد پیست شد و بدین ترتیب تمام اختلاف زمانی همیلتون و ورستپن از بین رفت. در دور آخر مسابقه ماشین های امنیتی از پیست خارج شدند و آنجا بود که ورستپن به دلیل داشتن لاسیتک های نرم توانست همیلتون را بگیرد و قهرمان شود.

مهدی جابری معروف ترین موتورسوار ایران که امسال نتوانست به مسابقات بین المللی برود، در این باره می گوید: «من دیدم که بحث درباره تصادف عمدی نیکولاس لطیفی بود. هم می شود گفت این احتمال هست و هم می شود گفت نه اینطور نبوده است. ببینید به نظر من نمی خواستند همیلتون قهرمان شود. با توجه به اختلاف 11 ثانیه ای همیلتون و ورستپن فقط می شد با این کار مانع از قهرمانی او شد. به نظر من بیشتر اشتباه داوری باعث اتفاقات شد.»

او اضافه می کند: «چرا ماشین امنیتی یک دور مانده به پایان از زمین خارج شد؟ اگر ورستپن جلو بود شک نکنید یک دور دیگر در زمین می ماند و مسابقه تمام می شد ولی چون همیلتون جلو بود یک دور مانده به پایان، ماشین های امنیتی خارج شدند و مسابقه ادامه پیدا کرد.»

جابری درباره اتفاقات فرمول یک می گوید: «شما شک نکنید اگر در دور آخر ورستپن جلو نمی افتاد همیلتون را از پشت می زد تا هر دو از دور مسابقه خارج شوند. مگر در جده او به عمد جلوی همیلتون ترمز نزد؟ ورستپن کلا شخصیت عجیبی دارد. سال گذشته هم تیمی خودش را زد، به این دلیل که می خواست از او سبقت بگیرد و نفر اول شود. یعنی حاضر شد هر دو از پیست مسابقه خارج شوند و یکی از آنها از خط پایان نگذرد. »

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =