سرنخ‌های جدید درباره واترگیت گابنی لیگ برتر!

پس از نشست رودرروی مسئولان حقوقی سه باشگاه مدعی سپاهان، پیکان و استقلال با نمایندگان گل‌گهر سیرجان و کمیته انضباطی حالا به نظر می رسد این پرونده جنجالی به لحظه حساس صدور حکم نزدیک می شود.

سپهر ستاری: صدور بیانیه مشترک پرسپولیس، تراکتورسازی و نساجی در محکومیت احتمال کسر امتیاز از گل گهر این شائبه که احتمالا باشگاه سیرجانی در ارائه اسناد قابل دفاع در پرونده جذب بازیکن خارجی با مشخصات و استانداردهای بازی در لیگ برتر ناموفق بوده است را تقویت کرد و گفته های سیف الله فغانپور معاون حقوقی باشگاه پیکان در تشریح جزئیات جدید از جلسه مشترک حکایت از این داشت که فشارها بر گل گهر افزایش یافته و تیم متمول سیرجانی در بد تنگنایی قرار گرفته است.

حالا پس از بررسی رزومه بازیکن گابنی در چند برنامه تلویزیونی و  تشکیک جدی در امکان حضور یار گابنی در بازی های ملی این کشور و افشای جزئیات مختلف در رسانه ها این گمانه بیشتر قوت گرفته که تیم موفق سریجانی در دام دلال ها افتاده و اسیر باندی شده که با جعل سند یک بازیکن بی مجوز را به این تیم فروخته اند و حالا آنها با چالشی ۹ امتیازی روبرو هستند که مسیر لیگ برتر را هم می تواند به کلی عوض کند.

ماجرای عجیب اما سرنخ های تازه کشف شده درباره واسطه این انتقال است. کسی که پیشتر یک بار در دوره کی روش استنلی، چالشی مشابه را برای لیگ برتر ایجاد کرده بود. فردی به نام (م-ف) که پیشتر کی روش استنلی برزیلی را وارد ذوب آهن کرد. آن زمان بازیکن برزیلی با استناد به اینکه در جریان قوانین لیگ ایران نبوده و با شکایت از واسطه نقل و انتقالش به فیفا از آن گذرگاه عبور کرد اما این بار به نظر می رسد باز همان نام در پس داستان است با این تفاوت که این بار شرکتی ترکیه ای ایجنت این نقل و انتقال بوده. شرکتی به نام پلیکان که پای اسناد ، نامه ها و سربرگ شان قید شده و فردی از آسیای میانه در مقام مدیر اسناد را امضاء کرده است.

حالا احتمالا اگر تا پنجشنبه که روز جلسات هفتگی کمیته انضباطی است، باشگاه سیرجانی نتواند یک سند محکم که اثبات کننده حضور بازیکنش در اردوهای تیم ملی گابن ارائه کند احتمالا واترگیتی در لیگ برتر به وقوع می پیوندد و باشگاه اسیر شبکه ای می شود که با سابقه قبلی ، بار دیگر دنبال دور زدن قوانین رفتند و حالا تاوان سودجویی شان را تیمی می دهد که احتمالا مدیرانش در هدف گذاری شان برای این سرمایه گذاری عظیم، قهرمانی در لیگ برتر را هدف قرار داده بودند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    4 1
    خود کرده را تدبیر نیست