بی انضباطی،بازوبند را از آقای کاپیتان گرفت

دنیای ورزش تورنتو نوشت: باشگاه آرسنال به دلیل انضباطی بازوبند کاپیتانی را از مهاجم گابنی‌اش گرفت.

باشگاه آرسنال بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد به دلیل تخلف انضباطی که هفته گذشته از پی‌یر امریک اوبامیانگ سر زد، این بازیکن دیگر کاپیتان توپچی‌های لندن نیست و در بازی چهارشنبه مقابل وستهام در لیگ برتر انگلیس نیز در ترکیب تیم تحت هدایت میکل آرتتا نخواهد بود.

باشگاه آرسنال در ادامه بیانیه خود آورده است: «ما از همه بازیکنان‌مان به ویژه کاپیتان‌مان، انتظار داریم که طبق قوانین و استانداردهایی که همه ما بر سر آنها توافق کرده‌ایم، کار کنند. ما کاملاً روی بازی فردا متمرکز هستیم».

اوبامیانگ هفته گذشته از باشگاه آرسنال مرخصی گرفت تا به دلیل مشکلات خانوادگی به گابن سفر کند، اما او دیرتر از موعد مقرر به لندن بازگشت و در کنارش عکسی از او لو رفت که نشان می‌داد به جای رفتن به گابن در بارسلوناست و در حال زدن خالکوبی جدیدی روی بدنش است که همین واکنش مدیران باشگاه آرسنال را به همراه داشت.

اوبامیامگ ۲۹ ساله که در سال ۲۰۱۸ از بوروسیا دورتموند به آرسنال پیوست، تاکنون در ۱۶۳ بازی برای توپچی‌های لندن به میدان رفته و آمار ۹۲ گل‌زده و ۲۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.  قرارداد این مهاجم گابنی با آرسنال تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1582767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =