۲ نفر
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
آلومینیوم هم‌امتیاز استقلال شد

آلومینیوم اراک با توقف مقابل نساجی مازندران، مانند استقلال ۲۰ امتیازی شد و در رده دوم جدول جای گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با انجام چهار بازی ادامه یافت که در مهم‌ترین بازی آلومینیوم اراک به مصاف نساجی مازندران رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل این بازی برای نساجی، کریم اسلامی روی پاس گل جعفری در دقیقه ۴۰ به ثمر رساند و میثم مجیدی از روی نقطه پنالتی موفق شد در دقیقه ۷۵، آلومینیوم اراک را از شکست فراری دهد. شاگردان خطیبی با این تساوی مثل استقلال ۲۰ امتیازی شدند و در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفتند.

تراکتور موفق شد با دو گل از سد نفت مسجد سلیمان بگذرد و سومین برد خود را در رقابت‌های لیگ برتر به دست آورد. رضا دهقانی در دقیقه ۱۴ این بازی در گوشه محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم و دیدنی توانست گل اول بازی را به ثمر رساند و سامان نریمان‌جهان در دقیقه ۳+۹۰ اختلاف را دوبرابر کرد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، تماشاگر ویژه این بازی بود.

در بازی دیگر این هفته، تیم هوادار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان موفق شد با یک گل از سد ذوب‌آهن بگذرد تا شرایط بهتری نسبت به هفته‌های گذشته رقابت‌های لیگ برتر کسب کند. تک گل این بازی را امیرحسین خدامرادی در دقیقه ۷۳ به ثبت رساند.

همچنین دیدار فجر سپاسی و مس رفسنجان با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان محمد ربیعی برای ماندن در کورس بالای جدول به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتند اما زردپوشان شیرازی مانع از پیروزی مسی‌ها شدند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1583095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =