شگفتی 90 در پنالتی‌ها نیمه تمام ماند!

تیم فوتبال استقلال در یک بازی سخت و دشوار در جام حذفی مقابل نود ارومیه در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه  آزادی میزبان نود ارومیه بود که این مسابقه با برتری سخت شاگردان فرهاد مجیدی در ضربات پنالتی همراه شد.

در دقیقه ۱۰، روی خروج اشتباه و دفع توپ ناقص دروازه بان تیم نود، متین کریم زاده صاحب موقیت شوت‌زنی شد که ضربه او توسط بازیکنان حریف دفع شد. ضربه کرنر هم خطرناک بود و با اصابت به بازیکن نود، به دیرک دروازه تیمشان برخورد کرد. در دقیقه ۱۹، متین کریم زاده در نقش پاسور ظاهر شد ولی ارسال خوب اما سریع او با ضربه سر ناقص سبحان خاقانی همراه بود و توپ به بیرون رفت. در دقیقه ۲۰ عارف آقاسی می‌توانست با ضربه سر دروازه تیم نود را باز کن کند توپ با اختلاف اندک به بیرون رفت. در دقیقه ۲۶، شوت سر ضرب عارف آقاسی از مقابل محوطه جریمه با فاصله اندک از کنار دیکر افقی دروازه به بیرون رفت. امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۴۵ به سمت دروازه نود شوت زد که مدافع حریف این توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 46 ارسال زبیر نیک نفس در دهانه دروازه با عبور از تمام بازیکنان، پیش از اینکه از زمین بازی خارج شود به بابک مرادی رسید و این بازیکن با یک پاس رو به عقب ارسلان مطهری را صاحب فرصت خوبی کرد که شوت او در دهانه دروازه به محمدرضا آزادی برخورد کرد و مهاجم استقلال ناخواسته مانع از گلزنی مطهری شد. سه دقیقه بعد یک ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد که ارسال نیک نفس با ضربه سر آزادی همراه شد ولی به بیرون رفت. در دقیقه 54 پاس خوب مرادی درون محوطه جریمه به امین قاسمی نژاد رسید و شوت این بازیکن با اشتباه منصوری گلر نود ارومیه راهی کرنر شد. بازیکنان استقلال فشار شدیدی را به روی دروازه حریف ایجاد کردند و توپ بارها توسط بازیکنان و مدافعین میهمان از روی خط دروازه برگشت داده شد. در دقیقه 59 رضا تجری با تاثیر گذاری روی شوت هم تیمی خود دروازه استقلال را باز کرد و این تیم یک بر صفر از میزبان خود پیش افتاد. در دقیقه 67 بازیکنان استقلال فشار شدیدی را به روی دروازه حریف ایجاد کردند و توپ بارها توسط بازیکنان و مدافعین میهمان از روی خط دروازه برگشت داده شد. در دقیقه 72 ارسال های فراوان استقلالی ها از چپ و راست به روی دروازه بی نتیجه بود و توسط بازیکنان نود ارومیه دور شد و شوت نیک نفس از پشت محوطه جریمه نیز راهی بیرون شد.  دقیقه 85 ارسال بسیار خوب مرادی به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد ولی سنگربان نود با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد. یک دقیقه بعد شوت بغل پای عارف آقاسی را منصوری راهی کرنر کرد. در دقیقه 88 ارسال دیدنی زبیر نیک نفس به روی دروازه به ضربه سر تماشایی آرمان رمضانی همراه شد و توپ این بازیکن به گوشه دروازه رفت و بالاخره استقلال توانست به گل تساوی برسد. در نهایت این مسابقه به وقت اضافه رفت تا برنده دیدار مشخص شود.

در دقیقه 94 چرخش دیدنی آرمان رمضانی پشت محوطه جریمه و شلیک این بازیکن به تیر دروازه نود ارومیه برخورد کرد. 5 دقیقه بعد ضربه سر بازیکنان استقلال در آغوش منصوری آرام گرفت.
در قیقه 101 شلیک محمدرضا آزادی در آستانه ورود به دروازه بود که توپ پس از برخورد به محسن سلیمانی راهی کرنر شد. یک دقیقه بعد پاس عالی رضا آذری درون محوطه جریمه به رضاوند رسید که این بازیکن قدر پاس بسیار خوب هم تیمی‌اش را ندانست و این موقعیت به هدر رفت. در نهایت تلاش دو تیم در 120 دقیقه با تساوی یک یک به پایان رسید.

در پنالتی ها استقلال با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف آقاسی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی، امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری، متین کریم‌زاده و امین قاسمی‌نژاد.

ترکیب نود ارومیه: رضا منصوری، وحید صدری، محسن سلیمانی، رضا احمدی، هادی آقازاده، آرمان سوداگر، عماد علیپور، محمد رستمی زاده، اکبرصفرزاده، سجاد طجرلو، آرمین مصطفوی.

نتایج جام حذفی

پدیده مشهد 2- استقلال ملاثانی یک
آلومینیوم اراک 2- فجرسپاسی صفر
آرمان گهر صفر - نساجی مازندران یک
شاهین بوشهر صفر (3)- نفت مسجد سلیمان صفر (4)
پیکان یک - قشقایی صفر
ذوب آهن 3- رایکا بابل صفرر
گل گهر سیرجان 4- شهرداری آستارا صفر
فولاد 3- شهرداری نوشه صفر
سپاهان یک - ستاگان اورکی اسلامشهر صفر

شگفتی نود در پنالتی‌ها نیمه تمام ماند!

شگفتی نود در پنالتی‌ها نیمه تمام ماند!

شگفتی نود در پنالتی‌ها نیمه تمام ماند!

شگفتی نود در پنالتی‌ها نیمه تمام ماند!

شگفتی نود در پنالتی‌ها نیمه تمام ماند!

بیشتر بخوانید: حسن یزدانی به خیابان رسید؛ کشتی‌گیر دیگر تغییر تابعیت داد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =