آمار عجیب و غیرقابل باور رقیب استقلال و پرسپولیس

خبرورزشی نوشت: تیم فوتبال سپاهان که یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر است، در بین ۸ تیم بالای جدول دارای بیشترین شکست است.

در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال سپاهان در دیداری خارج از خانه مقابل پرسپولیس به میدان رفت و در حالی که به نظر می‌رسید نسبت به حریف خود در زمین برتری محسوسی دارد، در نهایت با یک گل مغلوب شد تا جایگاه دومی‌اش در جدول را به سرخ‌پوشان تهران واگذار کند.

آخرین پیروزی سپاهان در لیگ به هفته نهم باز می‌گردد که در دیداری خانگی توانست با یک گل تیم صنعت را مغلوب کند. شاگردان نوید کیا بعد از آن بازی در ۳ دیدار پیاپی مقابل استقلال، پیکان و پرسپولیس شکست خوردند تا با دریافت این ۳ شکست متوالی عملاً در بحران قرار گیرند.

شاگردان نوید کیا پیش از این یک بار هم در هفته چهارم با یک گل مغلوب ذوب آهن شده بودند تا با پذیرفتن این ۳ شکست متوالی جمع شکست‌هایی آنها در پایان هفته دوازدهم به عدد ۴ برسد. البته آنها در جریان بازی مقابل گل گهر هم با نتیجه سنگین ۴ بر ۲ شکست خوردند که نتیجه این بازی با رای کمیته انضباطی به سود سپاهان بازگشت و اگر این‌طور نشده بود، امروز تعداد شکست‌هایی سپاهان در ۱۲ بازی به عدد ۵ رسیده بود.

سپاهان، تیمی که با هزینه‌های فراوان ستاره‌های زیادی را در اختیار گرفت تا یکی از مدعیان قهرمانی باشد، هرچند با ۲۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، اما شرایط این تیم با پذیرفتن ۴ شکست در ۱۲ بازی نمی‌تواند چندان جالب باشد و ادامه این روند آنها را بیش از این از صدر جدول دور می‌کند.

امروز سپاهان در حالی ۴ بار شکست را پذیرفته که در بین ۸ تیم نیمه بالای جدول دارای بیشترین تعداد شکست است و این آمار برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد آمار مناسبی نیست.

۳ شکست از ۴ شکست سپاهان مقابل ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس با نتایج مشابه یک بر صفر است و یک شکست آنها مقابل پیکان با نتیجه ۲ بر یک ثبت شده است؛ و این در حالی است که سپاهان در ۱۲ بازی تنها ۵ گل خورده است.

این آمار نشان می‌دهد شاگردان نوید کیا تنها در بازی‌هایی که شکست خورده‌اند دروازه‌شان باز شده است و یا شاید هم بتوان گفت آنها در هر بازی که دروازه‌شان باز شده، شکست خورده‌اند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1587845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =