شکارچیان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری 2 نفر متخلف زیست محیطی به همراه 2 قبضه اسلحه جنگی در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، قاسم دلفانی در این باره گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست لرستان درحین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد متوجه حضور یک گروه 4 نفره شکارچی غیر مجاز شده که پس از تعقیب و گریز چند ساعته در تاریکی شب موفق به دستگیری دو نفر از شکارچیان شده و دو نفر دیگر متواری شده که از آنها یک قبضه اسلحه ام یک و یک قبضه اسلحه برنو کشف و ضبط گردید.

وی گفت: از این متخلفین علاوه بر دو قبضه اسلحه مقداری گوشت بز وحشی شکار شده و ادوات شکار کشف و ضبط گردید.

وی اظهار داشت: با شناسایی متخلفین متواری شده حکم جلب آنها توسط دادستان شهرستان سلسله صادر و این متخلفین در اسرع وقت دستگیر شدند.

دلفانی افزود: پرونده این متخلفین پس از بازجویی و تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان سلسله ارجاع داده شده و ادوات کشف شده از آنها طبق ماده 14 قانون شکار و صید به صورت امانی زیر نظر این اداره کل باقی می ماند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از همه دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه 1540 تماس حاصل نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =