۴ نفر
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
طلا بهترین کادو برای روز ولنتاین

اگر برای ولنتاین برنامه ویژه دارید و به دنبال بهترین هدیه روز ولنتاین هستید به ایده خرید طلا  فکر کنید.

اگر برای ولنتاین برنامه ویژه دارید و به دنبال بهترین هدیه روز ولنتاین هستید به ایده خرید طلا  فکر کنید. طلا را همه خانم ها بلا استثنا دوست دارند و مطمئنا اگر آن را به صورت هدیه دریافت کنند به عنوان یادگاری از یک روز خوب و پرخاطره نگهداری خواهند کرد. شاید بگویید که خرید طلا در این روزها که قیمت آن بالا است شاید به صرفه نباشد اما با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که حتی خرید هدیه طلا روز ولنتاین هم با وجود قیمت زیاد باز هم به صرفه خواهد بود.

خرید زیورآلات طلا هر نوع که باشد مورد قبول خانم ها است چه یک انگشتر پر نگین زیبا باشد یا گردنبندی با سنگ های گرانقیمت و یا حتی یک گوشواره بسیار ظریف و کوچک. برای خرید بهترین هدیه روز ولنتاین حتما سلیقه پارتنر خود را مد نظر داشته باشید. انتخاب طلا برای این روز باشکوه این پیام را به پارتنر شما می دهد که وجودش چقدر برای شما ارزشمند و خاص است و این تا اعماق وجود او رخنه خواهد کرد.

هدایای لوکس و گران مناسب برای هدیه ولنتاین

اگر از آن دسته از افرادی هستید که وضع مالی خوبی دارید و مشکلی برای خرید هدیه طلا روز ولنتاین ندارید می توانید از بین مدل طلاهای سایت زرطلا گلد که بسیار شیک است و با قیمت روز عرضه می شود مناسب ترین را انتخاب و خریداری کنید. مثلا اگر بودجه شما بیشتر از ۵ میلیون تومان است ما به شما طرح های زیر را پیشنهاد می دهیم:

نیم ست طرح قلب و نگین قرمز

یکی از زیباترین نیم ست هایی است که با  رنج قیمت ۴ تا ۶ میلیون می توانید خریداری کنید. که نسبت به قیمت بالای طلا بسیار به صرفه می باشد علاوه بر اینکه با قیمت ۵ میلیون تومان یک هدیه با ارزش خریداری خواهید کرد.

نیم ست طلا طرح دایره و آویز پولک

یکی از زیباترین نیم ست های مجموعه زرطلا گلد است و برای کسانی مناسب است که بودجه خرید هدیه روز ولنتاین آنهای چیزی مابین ۵ الی ۱۰ میلیون تومان باشد که نسبت به قیمت آن فوق العاده زیبا و با ارزش است.

نیم ست طلا طرح فیوژن و نگین قرمز

نیم ست طلا طرح فیوژن و نگین قرمز

مدل دیگری که از لحاظ زیبایی بسیار چشمگیر است و می تواند یک هدیه عالی برای روز ولنتاین باشد اگر بودجه شما نیز تا سقف ۱۰ میلیون تومان است پیشنهاد می کنیم این نیم ست زیبا را خریداری نمایید.

اگر بودجه شما بیشتر از ده میلیون تومن است پیشنهاد ویژه ای برای خرید هدیه روز ولنتاین داریم:

نیم ست طلا طرح انار

یک هدیه خاص و زیبا که مطمئنا بانوی شما با دیدن آن ذوق زده می شود نیم ست طلا طرح انار است که هزینه آن بیشتر از ۱۰ میلیون تومان خواهد شد اما به قدری خاص و ارزشمند است که ارزش هزینه کردن را دارد.

طلای اقتصادی مناسب برای هدیه

در صورتی که بودجه ای محدود دارید هیچ ایرادی ندارد . از مزیت های سایت زرطلا گلد فروش انواع و اقسام زیورآلات طلا با قیمت های مختلف است حتی برای کسانی که قادر به پرداخت مبالغ بالا نیستند طلاهای اقتصادی با قیمت های باور نکردنی را برای فروش عرضه کرده است. در این سایت نیز می توانید با بودجه زیر ۱ تا ۳ میلیون تومن هم طلا خریداری کنید .پس برای خرید هدیه روز ولنتاین جای نگرانی نخواهید داشت. اگر بودجه شما زیر ۱ میلیون تومان است:

پلاک قلب طرح 19

پلاک قلب طرح ۱۹

از اینکه بودجه محدود دارید ناراحت نباشید شما با همین بودجه کم هم می توانید هدیه روز ولنتاین را خریداری کنید. نمونه آن پلاک قلب است که هزینه آن به قیمت روز زیر ۱ میلیون تومان است. نمونه های زیادی در این رنج قیمت در سایت موجود است که می توانید مشاهده کنید.

نیم ست طلا طرح ۱۲

دوست دارید به عشقتان نیم ست بدهید اما بودجه شما زیر ۲ میلیون تومان است؟ نگران نباشید زرطلا گلد برای بودجه شما نیز طرح های بی نظیری را در نظر گرفته است این نیم ست قیمتی زیر ۲ میلیون دارد. شما با پرداخت این بودجه می توانید صاحب یک نیم ست زیبا شوید.

نیم ست طلا طرح قلب ۱۷

برای کسانی که  تا ۳ میلیون تومان بودجه دارند نیز مدل های متنوعی موجود است .نیم ست طلا طرح قلب ۱۷ یکی از بی نظیرترین آنها است. بنابراین با بودجه کم هم می توانید هدیه ای با ارزش بخرید.

تنوع محصولات سایت زرطلا گلد محدود به طرح های معرفی شده نیست و موارد بالا فقط برای معرفی بیشتر است و اینکه نشان دهیم با بودجه کم هم می توانید برازنده ترین هدیه روز ولنتاین را خریداری کنید و هم به نوعی پول خود را سرمایه گذاری کرده باشید. بنابراین با هر بودجه که مد نظر دارید می توانید با مراجعه به وب سایت زرطلا گلد مدل طلاهای ولنتاین هم رنج بودجه خود را مشاهده نمایید و در صورت پسند خریداری کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =