جزئیاتی از خاطره‌ای که رهبر انقلاب از شهید سلیمانی روایت کرد

تسنیم ، جزئیاتی از خاطره‌ای که رهبر انقلاب از شهید حاج‌قاسم سلیمانی روایت کرد را به نقل از یکی از همرزمان سرداز شهید منتشر کرد..

محمد صرفی گفت: امروز آقا با چشم اشکبار خاطره‌ای از حاج قاسم روایت کرد. جزئیات بیشتر ماجرا از این قرار است؛ مهدی مغفوری از رزمندگان لشکر۴۱ ثارالله بود و در کربلای۴ پرکشید. از او ۳ فرزند به یادگار ماند. یکی فاطمه که آن زمان ۳ ساله بود.

او افزود: فاطمه خانم با علی تهامی (فرزند شهید) ازدواج می‌کند و صاحب دو فرزند می‌شوند؛ زینب و حسین. پدر در ماموریت است و زینب نیاز به عمل جراحی پیدا می‌کند. 

صرفی گفت: خبر به حاج‌قاسم می‌رسد و او سریع خود را به بیمارستان می‌رساند. عمل با موفقیت به پایان می‌رسد و مادر از حاج قاسم تشکر می‌کند.

وی ادامه داد: حاج قاسم می‌گوید؛ «من بابات را به جای خودم فرستادم و حالا به جای او اینجا هستم.» می‌ماند تا دخترک به هوش بیاید و خیالش راحت شود. برای فاطمه خانم پدری می‌کند و برای زینب پدربزرگی. کتاب حاج قاسمی که من می‌شناسم «خاطرات علی شیرازی»

شهید مغفوری عارف و به نوعی اهل کشف و کرامات بود. دائم الوضو بوده و در قنوت دعای کمیل را می‌خواند. احترام خاص به والدین از دیگر ویژگی‌های او همچون فرمانده‌اش حاج قاسم بود.

جزئیاتی از خاطره‌ای که رهبر انقلاب از شهید سلیمانی روایت کرد

بیشتر بخوانید:

روایت بغض‌آلود رهبر انقلاب از انتظار حاج قاسم سلیمانی پشت درب اتاق عمل

روایت دختر دبیرکل سابق حزب الله از جنبه های انسانی شخصیت «حاج قاسم»

21231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =