پیگیری جذب اعتبارات حوزه سلامت لرستان در وزارت بهداشت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان و دکتر یحیی ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان بهمراه دکتر یحیی ابراهیمی نماینده مردم شریف سلسله و دلفان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و جمعی ازمدیران و اعضای هیات رئیسه دانشگاه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راهکارهای جذب اعتبارات حوزه سلامت در حوزه های مختلف را مورد پیگیری قرار داد
دکتر دلفان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شایسته مهندس رحیمی رابعنوان معاون توسعه وزیر گزارشی از اقدامات مسوولان حوزه سلامت لرستان در طی دو سال اخیر و در بحران کرونا اظهار کرد: با همه شرایط بحرانی که در این ایام بر مجموعه سلامت تحمیل شده، تلاش شده تا اختلالی در زمینه ارائه خدمت ایجاد نشود و سطح کیفی و کمی خدمات حفظ شود.
او پیگیری و پرداخت مطالبات پرسنلی و معوقه های مجموعه های مختلف سلامت و تکمیل پروژه های عمرانی درحال احداث استان را از دیگر اولویت های دانشگاه برشمرد و از معاون توسعه وزیر بهداشت تقاضای مساعدت و اختصاص اعتبارات لازم برای انجام آنان را خواستار شد
راهکارهای پیشبرد پروژه های بهداشتی درمانی نیمه تمام استان ، از دیگر محورهای مطرح شده از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این دیدار بود که برنامه های عملیاتی جهت تکمیل و تجهیز در این زمینه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این دیدار، راهکارهای تامین اعتبارات بودجه ای و نیروی انسانی برای واحدهای توسعه ای و تازه تاسیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، پیگیری شد.
مهندس رحیمی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نیز با دریافت مسایل و اولویت های مطرح شده، نسبت به پیگیری موارد قول مساعد و همکاری داد.
در پایان این جلسه دکتر یحیی ابراهیمی نماینده مردم شریف سلسله و دلفان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک به مهندس رحیمی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت ضمن تقدیر از خدمات دکتر تقوی نژاد معاون اسبق وزیر خواستار نگاه ویژه و مساعدت مهندس رحیمی به استان لرستان در توزیع اعتبارات بودجه و نیروی انسانی به استان لرستان شدند و از ایشان برای سفر به لرستان دعوت کردند که مورد استقبال معاون وزیر قرار گرفت.


دکتر « علی فرهادی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «محسن اسد بیگی» معاونت غذاو دارو و مهندس مصطفائی مدیر دفتر فنی و منابع فیزیکی دانشگاه، ندری مدیر مالی، صفری مدیر بودجه و میر مشاور مالی رئیس ، ساری مسئول دفتر مرکزی دانشگاه در تهران در این نشست، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان را همراهی می کردند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1588368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =