میزبانی ارومیه از ده ست بازی؛ کامبک شهرداری ارومیه / آذرباتری همچنان می‌بازد

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری ده ست بازی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری دو مسابقه در ارومیه و در سالن دورنالاریوواسی پیگیر یشد.

یک باخت دیگر در کارنامه آذرباتری قعرنشین

در نخستین بازی، تیم آذرباتری ارومیه ۳ بر دو به مس رفسنجان باخت تا همچنان در رده آخر جدول باقی بماند.
در این مسابقه که به ست پنجم کشیده شد، نماینده ارومیه در ست‌های اول و سوم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۳۵ بر ۳۳ پیروز شد ولی در وقت‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ شکست خورد.
محمدعلی فلاح، امیر افشار، بابک موسوی، آرمان رحمانی، محمد بربست، متین احمدی و میلاد فتاحی  برای تیم آذرباتری به میدان رفتند.
با این نتیجه تیم "آذرباتری" با این باخت، ۳ برده باقی ماند و در رده آخر جدول باقی ماند و تیم "مس" با کسب هفتمین برد موقتا به رده هفتم صعود کرد.

بازی شهرداری هم به ست پنجم کشیده شد

تیم شهرداری ارومیه در یک بازی عجیب و دراماتیک بازی باخته مقابل پاس گرگان را ۳ بر ۲ برد تا با تعداد برد برابر با سپاهان اصفهان بدلیل امتیاز کمتر در رده دوم باقی بماند.
در این مسابقه، نماینده گرگان ابتدا دو ست اول و دوم را ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ برد و سپس در ست‌های سوم و چهارم با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۱ به میزبان باخت تا در نهایت در ست پنجم تیم شهرداری ارومیه با برد ۱۵ بر ۱۱ این دیدار را به سود خود به پایان برساند.
سعید مصطفی‌وند، جاوید اسماعیل زاده، امیررضا سرلک، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی و آرمان صالحی برای شهرداری ارومیه به میدان رفتند.
با این نتیجه تیم شهرداری ارومیه با برد برابر با سپاهان و بدلیل امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

از نکات جالب دو بازی امروز /چهارشنبه/ میزبانی ارومیه و برگزاری ۱۰ ست بازی در یک سالن بود که اشتباهات سازمان لیگ در برنامه ریزی این فصل را بیش از پیش نمایان می کند ضمن اینکه نماینده رفسنجان بدلیل مشکلات سفر با تاخیر به ارومیه وارد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =