خروج خیبر از بحران با پیروزی بر رایکا بابل

در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال خیبر خرم آباد در ساری برابر رایکا بابل در یک بازی حساس میزبان خود را شکست داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، شاگردان عبداله ویسی که در چندین هفته اخیر بسیار ضعیف ظاهر شده بودند و بردی را نداشتند و به نوعی در بحران نتیجه گیری گرفتار شده و کسب هر سه امتیاز این دیدار می توانست نقطه پایانی بر ناکامی های خیبر باشد .

بر پایه این خبر بازیکنان خیبر در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرده و در دقیقه 14 بازی جواد عباسی بازیکن خلاق خود با شوت دیدنی دروازه رایکا بابل را بازد کرد و 4 دقیقه بعداز گل اول نیز با شوت دیدنی حسین فاضلی می توانستند گل دوم را  وارد دروازه رایکا کنند که تا بد شانسی به تیر دروازه اصابت کرد.

این حملات ادامه یافت و حسین فاضلی که سخت بدنبال بازکردن دروازه حریف بود تا اینکه در دقیقه 19 گل دوم تیم را وارد دروازه میزبان خود نمود .

بازیکنان رایکا که در زمین خود سخت بدنبال کسب امتیاز بودند حملات گسترده ای را تدارک دیدند و در دقیقه 33 میلاد قربان زاده در یک حرکت دیدنی و ضعف همیشگی خط دفاعی خیبر گل اول خود را وارد دروازه مهمان نمود .

تا در نیمه اول بازی با نتیجه 2 بر 1 بسود خیبر به پایان برسد .

در نیمه دوم بازیکنان تیم شمالی روی ضعف خط دفاع خیبر چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه خیبر ترتیب دادند که با واکنشهای دیدنی صادق نادر پور مانع گلزنی روبرو شدند و مانع گشودن دروازه خیبری ها شد .

در نهایت بازی با نتیجه 2 بر 1 بسود خیبر خرم آباد به پایان رسید و ضمن خروج از بحران  23 امتیازی شده و در رده چهارم جدول قرار گرفت و خود را جز مدعیان جدول قرار داد .

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1590164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ل IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    0 0
    خیبر هفته قبل هم برنده شده بود