گابریل پین به امین قاسمی‌نژاد چه گفت؟

خبرورزشی نوشت: امین قاسمی نژاد در روزهای اخیر یکی از آماده ترین بازیکنان این تیم در تمرین آبی پوشان بوده است.

هافبک هجومی ۳۵ ساله مازندرانی استقلال در ابتدای فصل جاری با جنجال زیادی به این تیم پیوست.

او ابتدا گزینه تیم پرسپولیس بود اما در نهایت پس از چند روز اقامت در منزل یکی از دوستانش که بازیکن پرسپولیس بود، به استقلال آمد تا فرزاد مجیدی اعلام کند استقلال دربی نقل و انتقالات را از پرسپولیس برده است. اما این بازیکن در مسابقات فصل جاری لیگ برتر حضوری کمرنگ در ترکیب تیمش داشت و هرگز نتوانست آنچنان که باید و شاید خود و توانایی‌هایش را به هواداران و کادر فنی  استقلال اثبات کند.

امین قاسمی نژاد پیش از این در هفت بازی (تا قبل از دیدار مقابل مس رفسنجان) برای استقلال  مجموعاً ۲۰۶ دقیقه بازی کرد . او در ۵ دقیقه پایانی بازی مقابل مس رفسنجان برای این تیم به میدان رفت و توانست سومین گل استقلال و اولین گل خود در فصل جاری را پس از چهارده هفته حضور در جمع استقلالی‌ها بزند.

این گل که سرنوشت بازی را نیز تغییر داد، در روزهای اخیر روحیه این بازیکن را به شدت بالا برده است. از طرفی مربی ایتالیایی استقلال که از روزهای بدنسازی به این فوتبالیست اعتقاد ویژه‌ای داشت، در روزهای اخیر با او صحبت کرده و گفته که انتظار دارد در مسابقات بعدی باز هم درخشش او را ببیند.

قاسمی نژاد فصل گذشته با ۱۱ گل زده در جدول گلزنان لیگ بیستم جزو نفرات بالانشین بود و همین موضوع سبب شد در شروع فصل تابستانی نقل و انتقالات چند تیم از جمله استقلال خواستار به خدمت گیری اش باشند. آمادگی بالا و شرایط روحی خوب قاسمی‌نژاد این احتمال را زیاد کرده که کادر فنی استقلال دربازی پنجشنبه مقابل نفت مسجد سلیمان از این بازیکن در ترکیب تیم استقلال استفاده کنند.

دیدار تیم‌های نفت و استقلال از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در استادیوم شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

میلیاردرهای نیمکت‌نشین فوتبال ایران!

بابک مرادی: دلم را شکستند، حق من این نبود

درخواست فولاد از استقلال؛ مظاهری را بدون معاوضه می‌خواهیم

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1591219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =