تبریک تولد و ازدواج با دستگاه ذخیره موبایل مشتری

دستگاه ذخیره موبایل مشتری یکی از دستگاه هایی می باشد که در مبحث بازاریابی دارای جایگاه خاصی است.

دستگاه ذخیره موبایل مشتری یکی از دستگاه هایی می باشد که در مبحث بازاریابی دارای جایگاه خاصی است. حالتی را در نظر بگیرید که شما یک مجموعه کامل از شماره های مشتریان خود را دارید که حداقل یک بار وارد فروشگاه شما شده اند لذا جذب آنها برای خرید مجدد می تواند راحت تر از متقاعد نمودن یک مشتری جدید باشد.

دستگاه ذخیره موبایل مشتری یکی از دستگاه هایی می باشد که در مبحث بازاریابی دارای جایگاه خاصی است. حالتی را در نظر بگیرید که شما یک مجموعه کامل از شماره های مشتریان خود را دارید که حداقل یک بار وارد فروشگاه شما شده اند لذا جذب آنها برای خرید مجدد می تواند راحت تر از متقاعد نمودن یک مشتری جدید باشد. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری قادر است تا با بخاطر سپردن شماره مشتریان(ثبت شماره موبایل مشتری) شما یک پایگاه داده بالقوه را ایجاد نماید که برای آنها الگوهای بازاریابی متعددی تعریف نمایید.

با دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان شما یک مجموعه کوچک از بازار هدف خود دارید که به راحتی می توانید اعتماد آنها را جلب نمایید. یکی از روش های جلب اعتماد و ایجاد حس مثبت در این افراد ارسال پیام تبریک تولد و ازدواج می باشد. با خرید دستگاه ثبت اطلاعات مشتری و ارسال پیامک به شماره های ذخیره شده در آن می توانید به مشتریان خود یادآوری نمایید که برای شما مهم هستند و مهمترین تاریخ های زندگی آنها برای شما نیز اهمیت دارد. با این کار یک قدم بزرگ برای بازاریابی برداشته اید.

با دستگاه ذخیره موبایل مشتری، در مهمترین روزهای زندگی مشتریانتان کنارشان باشید:

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری به شما این امکان را می دهد که یک مجموعه غنی از شماره موبایل هایی داشته باشید که اولا مشتریان شما با میل و رغبت، در این دستگاه ذخیره نموده اند و دوما به راحتی در اختیار شما است تا از آنها استفاده مناسب کنید. با یک دستگاه ارسال پیامک به مشتری شما می توانید:

  •  به راحتی صحت شماره موبایل های وارد شده در دستگاه ثبت شماره موبایل را  به صورت آنلاین بررسی نمایید
  • حس کنجکاوی و اعتماد افراد را برانگیزید
  • یک نظم کاری و دیسیپلین خوب به کسب و کار خود ببخشید
  •  با ذخیره موبایل مشتریان مشتریان را از تخفیفات خود آگاه نمایید
  • در فضای مجازی بازاریابی نمایید
  •  مهمترین تاریخ های زندگی مشتریان خود را به آنها یادآوری نمایید

اگر شما نیز جزء آن دسته از فروشندگانی می باشید که در دریافت شماره موبایل مشتریان خود شک و تردید دارید، توصیه می شود تا از یک دستگاه ذخیره موبایل مشتری استفاده کنید تا بتوانید همواره یاد فروشگاه خود را در ذهن آنها روشن نمایید. در دستگاه لایت پنل یک امکان عالی و خارق العاده مشاهده می شود که بدون برق بتواند فعالیت نماید لذا می توانید آن را در هر همایش و رویدادی نیز استفاده نمایید. اگر شما نیز به فکر یک روش بازاریابی عالی و کم هزینه می باشید، خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان لایت پنل همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

چرا استفاده از دستگاه ذخیره موبایل مشتری توصیه می شود؟

بازاریابی امروزه دارای الگوریتم پیشرفته ای می باشد. برای اینکه بتوان در این بازار رقابت از سایر رقبا پیشی گرفت، لازم است تا با روش های نوین نیز آشنا باشید. استفاده از دستگاه ذخیره موبایل مشتری می تواند تا حد زیادی باعث شناخته شدن کسب و کار شما و همچنین بهبود سودرسانی گردد. در علم بازاریابی ثابت شده است که ترغیب مشتری قدیم برای خرید 30 درصد آسان تر از جذب مخاطب جدید می باشد. از همین رو بسیاری از شرکت ها بر روی این روش تمرکز نموده و تلاش می نمایند تا مشتریان قدیمی خود را حفظ نمایند.

چرا استفاده از دستگاه ذخیره موبایل مشتری توصیه می شود؟

دستگاه ذخیره موبایل مشتری به شما کمک می نماید تا بتوانید شماره موبایل مشتریان خود را به صورت بسیار محترمانه و با تایید خود افراد دریافت نموده و از آنها برای فعالیت های بازاریابی خود بهره ببرید. عموما دستگاه های فوق به همراه پنل های اس ام اسی ارائه می شوند که امکان ارسال پیامک در یک پلتفرم خاص یا سفارشی سازی یک پیامک را خواهید داشت. لذا با این ویژگی می توانید به دلایل مختلف همانند تبریک تولد، سالگرد ازدواج و مواردی از این قبیل برای مشتریان خود اقدام به ارسال پیامک نمایید.

بررسی برخی از مزایای دستگاه ذخیره موبایل مشتری:

اگر شما نیز به دنبال یک روش بازاریابی قوی هستید، توصیه می شود تا حتما از دستگاه ذخیره موبایل مشتری استفاده نمایید. این دستگاه قادر است تا امکانات زیر را در اختیار شما قرار دهد:

  •  به کسب و کار شما ظاهری شیک می بخشد:

شما می توانید نظم کاری خود را از این طریق افزایش دهید و ظاهری شیک از فعالیت خود به نمایش بگذارید. در نظر داشته باشید که اگر مشتریان شما متوجه شوند که برای آنها ارزش قائل هستید و مناسبت ها و تاریخ های مهم را به آنها یادآوری می نمایید، تمایل بیشتری برای همکاری با شما خواهند داشت.

  •  ایجاد ارتباط مستقیم با مشتری:

گاها برای اینکه بتوانید حس اعتماد مشتری خود را به دست آورید، لازم است تا رابطه نزدیک تری با وی برقرار نمایید از همین رو چون موبایل همیشه همراه افراد است لذا یاد و خاطره مجموعه خود را از طریق ارسال اس ام اس می توانید برای آنها زنده کنید. شما می توانید به مناسبت های مختلف انواع گیفت ها یا پیام های صوتی را برای آنان ارسال نموده و نتیجه آن را در خرید های آتی آنها مشاهده نمایید.

تبریک تولد و ازدواج با دستگاه ذخیره موبایل مشتری

بررسی برخی از مزایای دستگاه ذخیره موبایل مشتری:

  •  اعتماد راحت تر افراد به فروشندگان:

در برخی مناطق گاها اعتماد به افراد دشوار می شود. این مورد برای خانم ها پررنگ تر است. اما از طریق دستگاه ذخیره موبایل مشتری هم فروشندگان می توانند راحت تر درخواست شماره موبایل کنند و هم خریداران می توانند شماره تلفن خود را به راحتی ارائه دهند. این دستگاه دارای کانفیگ آسان می باشد به همین دلیل افراد می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

  •  گزینه خوبی برای بحث دیجیتال مارکتینگ باشد:

در دنیای امروز ما بحث دیجیتال مارکتینگ با سرعت زیادی در حال رشد و ترقی است. از همین رو اگر شما بتوانید با روش های جدید آشنا شده و آنها را در فعالیت خود استفاده نمایید، می توانید قدم مثبتی در پیشرفت فعالیت خود بردارید. از همین رو دستگاه ذخیره موبایل مشتری به شما کمک می کند تا بازار هدف خود را به صورت هوشمندانه ایجاد نمایید و بتوانید با دقت بیشتر پلن های بازاریابی خود را پیاده سازی نمایید.

در نظر داشته باشید که اگر مشتریان متوجه شوند برای شما مهم هستند، می توانند رابطه دوستانه تری برقرار نمایند و در خرید های بعدی نیز مجددا به شما رجوع نمایند.

دستگاه ذخیره موبایل مشتریان لایت پنل همراه خود یک پنل پیامک کامل دارد. در کنار تمامی امکانات ویژه دستگاه شما می توانید به صورت هدفمند تبلیغات پیامکی کنید  پنل پیامک دستگاه به با توجه به داشتن بانک اطلاعاتی کامل می تواند حتی به صورت سنی و جنسیتی هم پیامک ارسال کند .حتی می توانید به صورت دستی هم در پنل پیامک تبریک تولد و ازدواج را ثبت کنید به طول مثال شما از قبل یک بانک شماره دارید و می خواهید به آن شماره ها هم تبریک تولد ثبت کنید که بهانه ای شود که در آن روز شما به فروش برسید.پنل پیامک می تواند حتی به یادآوری سر رسید چک و اقساط به شما کمک کند.

جمع بندی:

دستگاه ذخیره موبایل مشتری می توانند به دلایل زیر مورد توجه افراد و سازمان ها قرار گیرند:

  •  امکان اتصال به هر اتوماسیون اداری و حسابداری
  •  امکان استفاده در هر نوع کسب و کار
  •  ایجاد حس اطمینان و اعتماد در مشتریان
  • عدم سوء استفاده از شماره تلفن ها
  •  بدون نیاز به تنظیمات و کانفیگ های خاص
  •  ارسال هر گونه پیام صوتی و تصویری
  •  به دست آوردن یک جامعه آماری عالی

جهت راه اندازی دستگاه مخصوص کسب و کار خودتان شماره زیر شماره گیری نمایید.

09107654805

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1592703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =