سایت های ثبت شرکت و ثبت برند در ایران

بهترین سایت ثبت شرکت و ثبت برند سایتی است که اطلاعات کامل و جامعی درباره اصول، شرایط، مدارک و نیازمندی های تاسیس شرکت و ایجاد یک برند در اختیار مخاطبان و مشتریان خود قرار دهد.

بهترین سایت ثبت شرکت و ثبت برند سایتی است که اطلاعات کامل و جامعی درباره اصول، شرایط، مدارک و نیازمندی های تاسیس شرکت و ایجاد یک برند در اختیار مخاطبان و مشتریان خود قرار دهد. یعنی محتوای خوب و کامل و صحیحی درباره ایجاد یک شخصیت حقوقی و هم چنین ثبت کردن یک نشان و علامت تجاری، در دسترس عموم قرار دهد. اگر شما به دنبال بهترین سایت ثبت شرکت و ثبت برند هستید، بایستی به دنبال پایگاه هایی باشید که محتوای خوب و جامعی را در اختیار شما قرار داده و  حاضر به پاسخ گویی به سوالات احتمالی شما یا مخاطبان باشد.

ثبت شرکت مسئولیت محدود یا سهامی عام یا سهامی خاص یا تعاونی یا تاسیس نمایندگی و شعبه یا صندوق سرمایه گذاری، نیازمند در اختیار داشتن اطلاعات و اشراف بر روی موضوعات حقوقی بر اساس قانون تجارت است. درگاه هایی که بتوانند اطلاعات تکمیلی درباره مقولاتی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به تاسیس یک شخصیت حقوقی مرتبط هستند ارائه کند، انتخاب شایسته و بایسته برای جست و جوگران و کارآفرینانی است که علاقمند به تاسیس یک شخصیت حقوقی می باشند.

ویژگی ۵ گانه بهترین ها

بنابراین اگر به دنبال بهترین سایت ثبت شرکت و ثبت برند هستید، به دنبال درگاهی باشید که فاکتورهای ۵ گانه زیر را داشته باشد:

  •  حاوی اطلاعات متنی و تصویری مفیدی درباره شرایط و چگونگی تاسیس شخصیت حقوقی و ثبت یک علامت تجاری باشد.
  • پاسخ گوی رایگان پرسش های احتمالی مخاطبان درباره مقولات مرتبط با این ۲ موضوع باشد.
  • دسترسی به مشاوران و کارشناسان این سایت به منظور دریافت خدمات روی این ۲ موضوع، آسان باشد.
  •  چیدمان اطلاعات و گرافیک درگاه به گونه ای باشد که به راحتی و در کم ترین زمان ممکن، بتواند اطلاعات مورد نیاز را استخراج و برای دریافت خدمات با کارشناسان این سایت، تماس گرفت.
  • سایت مربوط به یک مجموعه حقوقی خوش نام و با تجربه باشد و به چند صفحه خلاصه نشده باشد و حتما محل اقامتگاه قانونی و تلفن داشته باشد و همه چیز به ارتباط مجازی خلاصه نشود.

سایت هایی که در این زمینه های مشغول به کار هستند، صاحب امتیاز معمولا حقوقی دارند. اطلاعات این صاحب امتیاز را بایستی پیش از اقدام به سفارش خدمات، از طریق سایت روزنامه رسمی  (RRK.IR) و سایت شناسه اقتصادی شرکت ها، استعلام کرد تا از واقعی بودن آن ها، مطلع شد.

گاها مشاهده شده که کلاهبرداران اینترنتی و مجرمان سایبر، با نام های پرطمطراق، اسامی مشابه با نام های مجموعه های حقوقی خوش نام بازار، انتخاب کرده و یا نام شخصیت حقوقی که مدعی هستند، ثبت نشده و جعلی است. لذا خدمات ضعیفی به مخاطب می دهند که در نهایت، مشتری را به سمت شکایت و پلیس فتا می کشاند. بنابراین هر گاه خواستید از بهترین سایت ثبت شرکت و ثبت برند استفاده کنید، حتما موارد ۵ گانه فوق الذکر را در نظر داشته باشید.

سایت رسمی ثبت انواع شخصیت حقوقی (از مسئولیت محدود تا تضامنی) در ایران، درگاه سازمان ثبت اسناد و املاک قوه قضاییه است که در نشانی: https://sherkat.ssaa.ir/ قرار دارد. سایت رسمی ثبت نشان تجاری در ایران نیز درگاه مرکز مالکیت معنوی قوه قضاییه در نشانی: http://iripo.ssaa.ir/ در دسترس است. هر مشاور حقوقی و هر مجموعه ای که خدمات حقوقی ثبت و تغییرات و مسائل برند و حق اختراع و این چیزها را دنبال می کند چه برای شما و چه مشتریان دیگر، از ۲ لینک بالا استفاده می کند.

به دلیل این که  مقولات تاسیس شخصیت حقوقی و ثبت نشان تجاری، مواردی هستند که فرآیند اداری طولانی و هم چنین نیاز به تجربه و مشاوره درست دارند، مجموعه های ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی، آماده ارائه انجام صفر تا صد امور مربوطه هستند و افراد مشتاقند تا با برون سپاری نیازهای حقوقی خود، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند.

با این مقدمه که عرض کردیم، شما را با بهترین سایت های ثبت شرکت و ثبت برند آشنا می کنیم.

بهترین سایت های ثبت شرکت و ثبت برند

هلدینگ ملاصدرا

یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی به شخصیت های حقیقی و حقوقی کشور، هلدینگ ملاصدرا است که دفتر مرکزی آن در خیابان ملاصدرا تهران قرار دارد. هزاران پرونده موفق در سالیان متمادی  فعالیت خود داشته و یکی از خوش نام ترین مراکز ارائه دهنده خدمات ثبتی و تغییراتی و اخذ گواهی  نامه نشان تجاری در ایران است. همه فاکتورهای ۵ گانه ای که در بالا به آن اشاره کردیم در سایت آن در نشانی: SABTMOLLASADRA.com در دسترس است.

برخی از خوش نام ترین و مطرح ترین برندهای ایرانی در عرصه محصولات صنایع غذایی و فناوری اطلاعات، از طریق هلدینگ ملاصدرا ثبت و پیگیری تغییرات بسیاری از  شرکت های صاحب نام ایرانی، همه ساله توسط این مجموعه انجام می شود.

های ثبت

از دیگر مجموعه های برتر و صاحب نام در حوزه تاسیس شخصیت حقوقی و ثبت نشان تجاری در ایران به شمار می رود. بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در این امور داشته و رضایت مشتری و پاسخگویی اینترنتی تخصصی، بخشی از رفتار سازمانی های ثبتی ها در طول فعالیت آن ها در دو دهه اخیر است. می توانید به hisabt.com بروید.

فکر برتر

از دیگر انتخاب های شایسته برای پیگیری این مقوله، سامانه تخصصی موسسه فکر برتر است. همه خدمات ثبتی را در اختیار مشتری قرار داده و فاکتورهای ۵ گانه مورد نظر را نیز درگاه آن دارد. خدمات سریع و حداکثر سازی رضایت مشتری، از جمله  قابلیت های فکر برتر است. برای اطلاعات بیشتر به companyregister.com بروید.

کارا

از دیگر مجموعه های فعال و خوش نام این حوزه، شرکت کارا است که با اتکا به مجموعه ای از وکلا و صاحب نظرات در عرصه های حقوقی و تجاری و مالی و مالیاتی، از هشتاد شمسی تاکنون، خدمات متنوعی را به صاحبان کسب و کار می دهد. به kararegister.com بروید.

ثبت فردا

از دیگر مجموعه های موثر این حوزه است. تخصص در ثبت علائم تجاری و پیگیری تخصصی و مشاوره حرفه ای برای نشان تجاری دارد. sabtefarda.com را در نظر داشته باشید. همیشه برای انتخاب بهترین ها، با بهترین ها مشاوره کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1592717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =