عذرخواهی منتشرکننده خبر دروغ استعفای علی عسگری/ استعفا را منابع رسمی دولت گزارش کردند

باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما با عذرخواهی از انتشار خبر استعفای علی عسگری نوشت که استعفای علی‌عسگری را منابع رسمی دولت گزارش کردند.

این رسانه نوشته است: در پی گمانه‌زنی‌های مختلف درباره نحوه انتشار خبر خلاف واقع استعفای آقای علی عسگری از مدیرعاملی هلدینگ خلیج فارس، به اطلاع مخاطبان می‌رساند این خبر را مسئول رسمی اطلاع‌رسانی یک نهاد دولتی در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار داده بود. با توجه به مطمئن بودن منبع خبر، انتشار خبر از طریق عادی تحریریه و بدون دخالت مدیر باشگاه و مدیران خارج از باشگاه در سازمان صداوسیما بوده است. باشگاه خبرنگاران از آقای علی‌عسگری و مخاطبان برای انتشار این خبر خلاف واقع عذرخواهی می‌کند.امید است این عذرخواهی موجب از بین رفتن فرصت‌طلبی اختلاف‌افکنان در سایه گردد.

عذرخواهی منتشرکننده خبر دروغ استعفای علی عسگری/ استعفا را منابع رسمی دولت گزارش کردند

بیشتر بخوانید:

«باندهای قدرت و ثروت»، بیخ گوش علی عسگری؟!

ورود سازمان بازرسی به انتصاب علی عسگری

پول پاشی اطرافیان "علی عسگری" در رسانه ها برای سفید سازی یک انتصاب جنجالی! 

23231

کد خبر 1593151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =