۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۷۱۳ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان پرداخت شده است

از ابتدای امسال تاکنون در حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۷۱۳ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که ۱۸۳ واحد به ارزش حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۵۳۰ واحد به ارزش حدود ۱۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی می باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  تشنه دل رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان در سیصد و سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت از ابتدای امسال تاکنون در حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۷۱۳ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که ۱۸۳ واحد به ارزش حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۵۳۰ واحد به ارزش حدود ۱۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی می باشد.

وی ادامه داد تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ ، ۹۷۵ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۹ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که پرونده ۲۶۲ واحد در بانکها در دست بررسی است.

 در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی ۵ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد و با پرداخت تسهیلات به ارزش حدود ۲۶۴۰ میلیارد ریال به ۱۷ واحد تولیدی صنعتی متقاضی موافقت شد. 

گفتنی است  در این جلسه گزارشی از عملکرد بانکهای استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان ارائه شد.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =