ابوطالب جوان به عنوان فرماندار جدید شهرستان نیشابور معرفی شد

با حکم استاندار خراسان رضوی، ابوطالب جوان، سکان فرمانداری نیشابور را در دست گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه امروز جلسه تودیع علیرضا قامتی فرماندار نیشابور و معرفی ابوطالب جوان بعنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان در جلسه شورای اداری برگزار شد، گفت: قطعأ استانداری برای انتخاب فرمانداران با مسئولان و معتمدین شهرستان‌ها مشورت کرده و در نهایت با جمع بندی و ملاحظه تمام جوانب، بصورت کاملا مستقل، بهترین گزینه‌ها را برای جایگاه فرمانداری انتخاب می‌کند.
سید هادی طباطبایی افزود: نیشابور از تمام جنبه ها، یکی از مهمترین شهرستان‌های استان و حتی کشور است که امیدواریم آقای ابوطالب جوان، بعنوان گزینه‌ای که توانایی‌های خوبی در عرصه‌های مختلف اجرایی دارد، بتواند با ایجاد فضای همدلی، هم افزایی و کار جهادی، خدمات ارزشمند و در خور شأن مردم این شهرستان ارائه نماید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در ادامه مراسم گفت: مدیریت جهادی و فساد ستیز با داشتن ارزش‌های اخلاقی محقق می‌شود و تلاش داریم مسوولان و مدیران را با توجه به این شاخصه‌ها انتخاب کنیم.

سید هادی طباطبایی افزود: مدیران و مسوولان باید منابع و ظرفیت‌ها را در بخش‌های مختلف شناسایی کنند و امیدواریم با همراهی مردم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر شهرستان نیشابور باشیم.
وی ادامه داد: دولت سیزدهم با شعار فسادستیزی و اخلاق‌مداری روی کار آمد و امروز فرصت خوبی برای خدمت به مردم که بالاترین عبادت است فراهم شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در انتخاب فرمانداران استان از مشورت‌ها و توصیه‌ها استفاده می‌کنیم ولی آنان با همکاری نمایندگان و مدیران می‌توانند موفق باشند.
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان نیز که فرماندهی نیروی مقاومت بسیج تربت جام را در سوابق خود دارد، گفت: بعنوان فرماندار و خادم کوچک مردم ولایت مدار نیشابور، از تمام ظرفیت‌ها برای آبادانی بیش از پیش شهر علم و ادب و هنر و شهر حدیث شریف سلسله الذهب، استفاده خواهم کرد.

در این مراسم با قدردانی از خدمات علیرضا قامتی فرماندار سابق نیشابور، ابوطالب جوان به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =