‌ انشعابات آب، برق و گاز، ۴۰۰ میلیارد پروژه ورزشی را به خواب برده است

هم اکنون ۴ پروژه در حوزه ورزش و جوانان استان با پیشرفت ۹۵ درصدی به علت عدم تکمیل انشعابات آب، برق و گاز معطل مانده و با وجود نیاز گسترده جوانان، در حال فرسایش هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر گفت: خانه جوان شهرکرد، سالن های ورزشی چند منظوره در کران، سرخون و وانان با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری هستند که در صورت همکاری دستگاه های متولی می توان این اماکن را در اختیار مردم و جوانان قرار داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزشض و جوانان استان، حمید کریمی افزود: متاسفانه در زمان آغاز ساخت این پروژه ها در سال های گذشته، تدابیر و تمهیدات لازم دیده نشده بود و اکنون که با پیگیری های متعدد زمان بهره برداری از این پروژه ها فرا رسیده است، دچار مشکلات جدید شده ایم اما نباید مردم در این زمینه آسیب ببینند.
کریمی خواستار همکاری دستگاه های مجری در صدور مجوز و حل مشکل اماکن بالا شد و افزود: پیگیری مردم و ورزشکاران این مناطق کاملا درست و انتظار راه گشایی از متولیان دارند.
به گفته مدیر کل ورزش و جوانان، در صورت حل مشکل انشعابات، می توان از ۴ پروژه ورزش و جوانان در بهمن ماه سال جاری بهره برداری کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =