هشدارهای راجع به جریان​های انحرافی و الحادی همچنان ادامه دارد.

سردار حسین همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ درخصوص وضعیت جریان انحرافی در بدنه دولت، اظهار داشت: دشمنان ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در بدنه دولت های مختلف رخنه ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی از زمان ملی گراها در کشور شکل گرفت، به مهر گفت: پس از دفاع مقدس دشمنان ما بدلیل اینکه نتوانستند با تهاجم نظامی در مقابل مردم نتیجه ای بدست آورند به ایجاد حرکت انحرافی در بدنه دولت روی آوردند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) فتنه 88 را نوع دیگری از بروز جریان انحرافی در جامعه دانست و افزود: جریان انحرافی همچنان ادامه دارد بطوریکه یک روز در دانشگاهها و مراکز علمی ما و یک روز هم در قالب تشکلهای سیاسی کشورظاهر می شود.

وی تصریح کرد: انشاءالله با هوشیاری مردم و هدایت رهبر فرزانه انقلاب این جریان انحرافی مانند فتنه های گذشته خنثی خواهد شد.

هشدار فرمانده سپاه از ناحیه جریان های انحرافی در حالی مطرح شد که نماینده ولی فقیه در استان زنجان نسبت به جریان​های الحادی و شبه الحادی هشدار داد.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی واعظی در اولین نشست مشترک ائمه‌جمعه و فرمانداران استان در سال 90، گفت: امروز مسائل الحادی و شبه‌الحادی، بزرگترین خطری است که ایران را از نظر اعتقادی، تهدید می‌کند.

وی افزود: یکی از بزرگترین ستادهایی که جبهه الحاد می‌تواند داشته باشد و از دیرباز نیز برای ورود به آن سرمایه‌گذاری کرده است، مجلس شورای اسلامی است و از همین‌رو، تمام کسانی که نسبت به دین، اعتقاد و اسلام، احساس مسئولیت می‌کنند، موظف‌اند این خطر را شناخته، در برابر آن مقاومت کنند.

وی تصریح کرد: باید حساسیتها به‌گونه‌ای باشد که حتی یک نفر از جبهه الحاد به مجلس شورای اسلامی راه پیدا نکند و از طرف دیگر، اجازه داده نشود کسی از دایره نظام و رهبری خارج شود.

امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه دعوت پیامبر اکرم(ص) به حکم اسلام و قرآن، صرفاً راهنمایی نبوده، بلکه از جان‌گذشتگی بوده است، افزود: پیامبر اکرم(ص) از جان خود برای نجات مردم می‌گذشت و همه ما باید در حد توان خود از این الگو تأسی کنیم، چرا که امروز، نظام اسلامی آبروی شیعه به حساب می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه تأسیس جمهوری اسلامی فقط توسط شیعه و شیعیان اتفاق افتاده است، اظهار کرد: فقط شیعه بود که توان چنین اقدامی را داشت و از همین‌رو امروز همه ما باید برای آبادانی این مملکت تلاش کنیم.

/29211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 159502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 1
    اگر نجنبيد گروه انحرافي مملكت را از دستتان مي گيرند