۱ نفر
۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
سادیو مانه در نقش علی دایی/عکس

سادیو مانه، ستاره گلزن سنگال در دیدار تیمش مقابل کیپ‌ورد دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرحله یک‌هشتم نهایی تورنمنت جام ملت‌های آفریقا در حال برگزاری بوده و تیم ملی سنگال با یک گل از کیپ‌ورد پیش افتاده است. تنها گل این دیدار را سادیو مانه در دقیقه 63 و به زیبایی و با ضربه‌ای دقیق به طاق دروازه کیپ‌ورد دوخت و سنگال را پیش انداخت.

اما عجیب اینجاست پیش از به ثمر رسیدن این گل، سادیو مانه پس از برخورد شدیدی که از ناحیه سر با دروازه‌بان تیم کیپ‌ورد داشت، دچار مصدومیت شدید شده و برای دقایقی باعث نگرانی هواداران تیم ملی سنگال و البته لیورپول شد.

سادیو مانه در نقش علی دایی/عکس

برخورد به قدری شدید بود که در نهایت داور تصمیم به اخراج وزینا، دروازه‌بان تیم حریف گرفت. البته سادیو مانه نیز بعد از گذشت چند لحظه بهبود پیدا کرده و از روی زمین بلند شد. اما بعد از گذشت چند دقیقه و زمانی‌که این بازیکن حتی موفق به باز کردن دروازه سنگال شد، مانه دیگر توان ماندن در زمین نداشته و در نهایت لنگان لنگان زمین را ترک کرده و جای خود را به دینگ داد.

در ذهن هواداران فوتبال ایران این حرکت سادیو مانه یادآور فداکاری بزرگ علی دایی در سال 1992 و دیدار مقابل بحرین است. اسطوره فوتبال ایران بعد از برخورد شدید با سنگربان حریف و علی‌رغم آسیب دیدگی شدید و پاره شدن طحال، به حضور در میدان ادامه داد و در آن شرایط وحشتناک نیز درخواست تعویض نداد.

گفتنی است؛ دیروز تیم ملی گینه با یک گل برابر گامبیا شکست خورد و بدین‌ترتیب پایان کار نبی کیتا در جام ملت‌های آفریقا فرا رسید. نبی کیتا به‌زودی به اردوی لیورپول باز خواهد گشت‌ و در حال حاضر محمد صلاح و سادیو مانه هنوز در مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید

سادیو مانه در نقش علی دایی/عکس

سادیو مانه در نقش علی دایی/عکس

سادیو مانه در نقش علی دایی/عکس

سادیو مانه در نقش علی دایی/عکس

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =