اجرای طرح سنجش سلامت دانش آموزان پایه چهارم و هفتم در کیش

طرح سنجش سلامت دانش آموزان با هدف مراقبت های بهداشتی و شناسایی برخی از بیماری ها مانند "اختلالات رشد، اضافه وزن، مشکلات بینایی و شنوایی" از چهاردهم بهمن در جزیره کیش اجرا می شود.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان این که نتایج طرح سنجش سلامت در شناسنامه سلامت دانش آموزان ثبت می شود، اظهار داشت: بررسی "رشد قد، وزن، سنجش توده بدنی، کنترل واکسیناسیون و معاینات پزشکی از جمله ارزیابی و تشخیص سابقه بیماری در دانش آموزان و خانواده" به صورت رایگان انجام می شود و پس از تشکیل پرونده، در صورت نیاز به متخصصان مربوطه ارسال خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به این که هماهنگی های لازم با آموزش و پروش جهت زمان بندی و نحوه حضور دانش آموزان انجام شده است، گفت: دانش آموزان می توانند با هماهنگی مدیران مدارس خود و با توجه به محل سکونت به یکی از مراکز و پایگاه های سلامت مراجعه کنند.

وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت بوعلی، پایگاه سلامت صدف و پایگاه سلامت سحر و پایگاه هوایی، هر روز بجز روزهای تعطیل از ساعت ۸ و سی دقیه تا ۱۲ و سی دقیقه آماده ارائه خدمات هستند.

دانش آموزان برای ارزیابی سلامت خود توسط پزشکان و مراقبان سلامت می توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ساعات ذکر شده به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

لازم به ذکر است: طرح سنجش دانش آموزان پایه چهارم و هفتم از ۱۴ بهمن در کیش آغاز می شود و تا ۱۹ اسفند امسال ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =