درخواست توییتر از کاربران برای حذف میلیون‌ها توییت

فارس نوشت: توییتر به مردم اطلاع داد تا میلیون‌ها توییت که کمتر دیده می‌شوند را حذف کنند.

توییتر روز سه‌شنبه اعلام کرد که به مردم اطلاع داده که میلیون‌ها پست را در وب‌سایت خود که کمتر کسی آن‌ها را دیده است، حذف کنند تا قوانین پلتفرم فناوری را اجرا کنند.

این شرکت اعلام کرد که مردم را ملزم کرده است که ۴.۷ میلیون توییت را که قوانین شرکت را نقض می‌کنند، از اول ژانویه تا ۳۰ ژوئن سال گذشته حذف کنند.

توییتر در یک پست وبلاگی گفت: «از توییت‌های حذف شده، ۶۸ درصد کمتر از ۱۰۰ نمایش قبل از حذف دریافت کرده‌اند و ۲۴ درصد دیگر بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ نمایش دریافت کرده‌اند». در مجموع، نمایش‌های روی این توییت‌های نقض‌کننده کمتر از ۰.۱ درصد از کل برداشت‌ها برای همه توییت‌ها در آن بازه زمانی بود.»

توییتر با نظارت فزاینده‌ای از سوی قانونگذاران و سیاستگذاران آمریکا مواجه شده است، که پس از ممنوعیت این شرکت، رئیس جمهور پیشین دونالد ترامپ در زمانی که او سال گذشته بر سر کار بود، تشدید شد. ترامپ به دلیل ممنوعیتش از توئیتر شکایت کرده است.

قانونگذاران در حال بررسی پیشنهادهایی برای بازنویسی حمایت‌های مربوط به مسئولیت پلتفرم‌های فناوری هستند تا از نحوه و محدودیت‌های پلتفرم‌های فناوری جلوگیری کنند. در حالی که بایدن در مبارزات انتخاباتی‌اش به نفع لغو این حمایت‌ها ادعا داشت، دولت او اوایل ماه جاری در شکایت ترامپ علیه فیسبوک مداخله کرد و در حمایت از او قانون ایجاد حمایت نوشت.

مسائل گفتار و سانسور تنها چالش‌های احتمالی پیش روی توییتر نیستند، زیرا کسب‌وکار آن ممکن است در نتیجه سیاست‌ها یا مقررات «آنتی‌تراست»(ضد انحصار) جدید در واشنگتن تغییر کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1596528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =