زمان تحویل اولین واحدهای مسکن ملی اعلام شد/جزئیات تازه درباره وضعیت مجردهای متقاضی مسکن

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۰ دی تا ۲۰ بهمن ثبت نام در طرح  نهضت ملی مسکن برای آقایان مجرد در گروه‌های سنی ۲۳ تا ۴۴ سال فراهم شده و از ابتدای سال آینده تحویل اولین واحدهای مسکن ملی به متقاضیان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود محمود زاده  افزود: مالکان بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از ۲۰ مهر تاکنون بیش از ۳ میلیون خانوار در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۵۰ هزار متقاضی مجرد بوده‌اند. صاحبان بیش از ۴۰ هزار واحد هم تاکنون ثبت نام و تقاضای تسهیلات کرده‌اند.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی برای یک میلیون واحد با کاربری مسکونی در داخل بافت‌های شهری زمین تامین و عملیات اجرایی این پروژه‌های به زودی آغاز می‌شود.

محمود زاده بیان کرد: ثبت نام نهضت ملی مسکن در تمامی شهرها در حال انجام است و در صورتی که امکان ثبت نام در شهری وجود ندارد، متقاضی می‌تواند در شهر مجاور ثبت نام خود را انجام دهد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    من در اقدام ملی مسکن ثبت نام کردم و مبلغ چهل ملیون پرداخت کردم لطفا دولت و وزارت راه همکاری لازم را با تعاونی های مسکن ساز در شهرستان ها داشته باشند تا هر چی سریعتر اپارتمان های ما را ساخته و تحویل دهند ممنون
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    زودتر بسازیدشون داارام میمیرما آخر عمرم شده
  • ج IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 1
    با پچه و ۱۲سال مستاجرش ما تعیین تکلیف نشدیم. پس چرا میرید سراغ مجردا. اول ما که چند ماهه ثبت نام کردیم تعیین تکلیف کنید بعد دوباره ثبت نام کنید
  • اکرم نجفی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 0
    سلام خسته نباشی خیلی احتیاج وام مسکن داریم کمک کنید خواهش دارم بررسی شود؟ مستاجره هستم شوهرم کارگر هست حقوق کم لطفا بررسی شود؟
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 1
    سلام آنهایی که مستجرهستندوپول پیش ندارندازکجا 40میلیون پول بدند به این که نمیشه گفت کمک به زیرفقر این رو تمام اقساط کنند بتوانیم ماهم صاحب خانه شویم
  • مریم IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 0
    سلام و عرض ادب...ببخشید میشه یه توضیح کلی در مورد مقدار آورده و میزان مبلغ اقساط و چگونگی دریافت سند و جریان ۹۹ ساله بودن زمین یه سری توضیحات رو بدین که یه خرده موضوع روشن تر شه.ممنونم