ترامپ: قضات فاسد علیه من اقدام کنند تظاهرات می‌شود

فارس نوشت: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی اخیر خود تهدید کرده اگر قضات آمریکایی علیه او اقدامی کنند با تظاهرات هوادارانش در سرتاسر این کشور مواجه می‌شوند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» ترامپ در سخنرانی طولانی روز شنبه خود در تگزاس تهدید کرد: «اگر این دادستان‌های افراطی، فاسد و نژادپرست اقدامی نادرست یا غیرقانونی انجام دهند شاهد بزرگ‌ترین تظاهرات‌هایی که تاکنون دیده شده در واشنگتن دی‌سی، نیویورک، آتلانتا و هر کجای دیگر خواهیم بود زیرا کشور و انتخابات ما فاسد است».

رئیس جمهور سابق آمریکا دادستان‌های این کشور را به «سوء رفتار قضایی در بالاترین سطح» متهم کرد و آن‌ها را «دچار بیماری روانی» توصیف کرد و گفت: « بدون هیچ گونه حمایتی از حقوق من از سوی دیوان عالی یا بیشتر دادگاه‌های دیگر، مرا تعقیب می‌کنند. در واقع، آن‌ها دنبال من نیستند، دنبال شما هستند».

او در بخش دیگری از اظهاراتش گفت:‌ «اگر من نامزد شوم و اگر برنده شوم، با افراد (که در حمله) ششم ژانویه (دست داشتند) منصفانه رفتار خواهیم کرد و اگر نیاز به عفو داشته باشند، آن‌ها را عفو خواهیم کرد. چون با آن‌ها بسیار ناعادلانه رفتار می‌شود». 

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =