بهره برداری از یکصدوبیست و هفتمین مرکز نیکوکاری درچهارمحال وبختیاری

یکصد و بیست و هفتمین مرکز نیکوکاری استان در شهر سورشجان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جاسم محمدی در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه(س) شهر سورشجان بیان کرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان ۱۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است که از این مجموع ۴۶ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

وی افزود: امروز در سورشجان صد و بیست و هفتمین مرکز نیکوکاری استان افتتاح شده است که امیدوار هستیم در آینده‌ای نزدیک با تأسیس مراکز نیکوکاری تخصصی در حوزه اشتغال و کارآفرینی اقدامات مؤثری در راستای کاهش مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۲ مرکز نیکوکاری استان در حوزه اشتغال فعال است گفت: سامانه‌ای با عنوان «سخا» با هدف ثبت اطلاعات تمام مراکز نیکوکاری، خیرین و نیازمندان در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر و جلوگیری از ارائه خدمات موازی به نیازمندان راه‌اندازی می‌شود.

محمدی با بیان اینکه امروز ایادی استکبار در داخل کشور در تلاش هستند خاندان پهلوی را تطهیر کنند و بر روی خدمات چهل و چندساله انقلاب اسلامی سرپوش بگذارند ادامه داد: این افراد  در این راه شوم تمام امکانات، تجهیزات و حتی فضای مجازی را نیز به کار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: باید خدماتی که از ابتدای انقلاب تاکنون در راستای محرومیت‌زدایی، ایجاد عدالت و کاهش فشار اقتصادی انجام شده است تبیین شود و این هدف باید در دهه فجر امسال سرلوحه کار ما باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بیان کرده‌اند، «قله پیروزی مشخص است و در راه رسیدن به قله سختی و مشقت وجود دارد».

محمدی ادامه داد: اگر بخواهیم یک شاخص برای عبور از این گردنه‌های سخت و پرفراز و نشیب تعریف کنیم آن ولایت است و برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید در مسیر ولایت حرکت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =