«نصف جهان» نارنجی شد/شناسایی ۱۷۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا

روند شیوع کرونا در استان اصفهان رو به افزایش است و «نصف جهان» امروز در کنار ۶ شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، روند شیوع بیماری کرونا در استان اصفهان رو به افزایش است و شهرستان کاشان همچنان در وضعیت قرمز پررنگ و بسیار پرخطر در زمینه شیوع کرونا قرار گرفته است.

شهرستان‌های اصفهان، خمینی‌شهر، شاهین شهر، فلاورجان، نجف آباد، مبارکه و نائین نیز از امروز در وضعیت نارنجی و پرخطر کرونا قرار گرفتند.

شهرستان‌های اردستان، تیران، چادگان، آران و بیدگل، خوانسار، سمیرم، شهرضا، گلپایگان، لنجان، نطنز، اردستان، فریدن و فریدونشهر در استان اصفهان در وضعیت زرد و خطر متوسط کرونا ثبت شده‌اند.

شهرستان‌های خور و بیابانک، برخوار و بوئین و میاندشت همچنان در وضعیت آبی و کم خطر کرونا هستند.

بر این اساس از روز گذشته سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه تا امروز ۱۳ بهمن ماه تعداد سه هزار و ۴۷ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۷۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۱۱۳ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

۵۸۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۷۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۰۶ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر هفت نفر بوده است که سه نفر مبتلای قطعی و چهار نفر مشکوک به کرونا بوده‌اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =