درمانگاه خیریه ولی عصر؛ مرکز درمانی در قلب شهرری

تمامی جوانب مراقبت از شما در درمانگاه ولی‌عصر شهر ری هماهنگ شده و تیم‌های متخصصین با همکاری یکدیگر جهت ارائه درمان دقیق مورد نیاز شما فعالیت می‌کنند. کاری که ممکن است در جای دیگر ماه‌ها طول بکشد، در این درمانگاه در شهر ری طی چند روز انجام می‌شود.

درمان‌ موفق با تشخیص دقیق آغاز شده و متخصصین ما به دقت برای این کار تلاش می‌کنند. تیمی از متخصصین به نیازهای شما گوش کرده و شرایط شما را جهت ایجاد بهترین برنامه درمانی برای شما از هر جهت بررسی می‌کند.

بخش‌های درمانگاه ولی‌عصر شهر ری

متخصصین زبده در درمان بیماری‌های متفاوت بسیار باتجربه هستند.

دپارتمان زنان

متخصص زنان شهر ری پزشکی است که در سلامت تولیدمثل زنان تخصص دارد. متخصصین زنان ما قادر به تشخیص و درمان مسائل مرتبط با مجاری تولیدمثل زنان هستند که شامل رحم، لوله‌های فالوپ، تخمدان‌ها و پستان می‌شوند.

دپارتمان دندان‌پزشکی

درمانگاه خیریه ولی عصر؛ مرکز درمانی در قلب شهرری

دندان‌پزشکی شهر ری برخی از بهترین دندان‌پزشکان، تشکیلات درمانی و محیطی آرامش‌بخش برای ارائه تمامی مراقبت‌های دندانی مورد نیازتان را فراهم می‌کند. در اینجا بهترین گزینه‌های ممکن از بهداشت و مراقبت ساده، تا درمان پیشرفته مانند ارتودنسی، پروتزهای ثابت و متحرک و دندان‌پزشکی احیایی را در اختیار خواهید داشت.

دپارتمان چشم‌پزشکی

دپارتمان چشم‌پزشکی در درمانگاه ولی‌عصر دارای چشم‌پزشکان شناخته‌شده‌ای است که مراقبت کامل را برای افرادی فراهم می‌کنند که به دنبال پاسخ برای مشکلات و بیماری‌های چشم خود هستند. چشم‌پزشک شهرری صدها مشکل چشمی، شامل بسیاری از بیماری‌های پیچیده، را تشخیص داده و درمان می‌کند.

دپارتمان گوش و حلق و بینی

درمانگاه خیریه ولی عصر؛ مرکز درمانی در قلب شهرری

افراد دچار مشکلات گوش، حلق، بینی و سر و گردن تحت مراقبت متخصصین دپارتمان گوش و حلق و بینی در درمانگاه ولی‌عصر شهرری قرار می‌گیرند. متخصصین گوش و حلق و بینی ما به صورت نزدیک با سایر متخصصین همکاری می‌کنند تا درمان هماهنگ و جامع را برای مردم شهر ری فراهم کنند.

دپارتمان قلب و عروق

متخصصین و کادر قلب و عروق ما خود را وقف ارائه جدیدترین فناوری‌ها و پژوهش‌ها در شهر ری کرده‌اند. ما با استفاده از اکوکاردیوگرافی پیشرفته خود می‌توانیم از قلب شما جهت بررسی ساختار آن و کارکردهای سلامتی شما تصویربرداری کنیم.

دپارتمان جراحی مغز و اعصاب

متخصص مغز و اعصاب پزشکی است که در تشخیص و جراحی اختلال‌های سیستم عصبی اصلی و محیطی شامل، ناهنجاری‌های ارثی، تروما، تومور، اختلال‌های عروقی، عفونت مغز یا ستون فقرات، سکته مغزی یا بیماری‌های تحلیل‌رونده ستون فقرات تخصص دارد. جراحان مغز و اعصاب زبده ما افراد دچار اختلال‌های پیچیده سیستم عصبی مانند سکته مغزی، بیماری پارکینسون، بیماری لوگریگ (بیماری اِی‌ال‌اس)، صرع، اختلال‌های سردرد، عفونت‌های مغز و سیستم عصبی محیطی را درمان می‌کنند.

دپارتمان پوست

افرادی که به دنبال پاسخ‌هایی درباره بیماری‌های پوست، غشای مخاطی و ناخن، ریزش مو و پیری صورت هستند می‌توانند کمک مورد نیاز خود را در دپارتمان پوست شناخته‌شده ما به دست آورند. متخصصین پوست ما (متخصصین پوست بزرگسالان و کودکان) صدها مشکل، مانند اختلال‌های نادر و ارثی، را تشخیص داده و درمان می‌کنند. آنها با همکاری نزدیک با شما به درک نیازهای پوستی خود و یافتن پاسخ‌های صحیح در نخستین مراجعه کمک می‌کنند.

دپارتمان اورولوژی

دپارتمان اورولوژی برتر درمانگاه ولی‌عصر پیشرو در تشخیص و درمان بیماری‌های مرتبط با مجاری ادرار مردان و زنان و اعضای تولیدمثل مردان است. متخصصین اورولوژی ما از درمان سرطان تا احیای باروری،درمان سنگ کلیه تا رسیدگی به بی‌اختیاری به تمامی جوانب زندگی شما کمک می‌کنند. تیم ماهر متخصصین ما با سایر متخصصین در درمانگاه ولی‌عصر – شامل پزشک داخلی، کودکان، و زنان – همکاری می‌کند تا مراقبت پیچیده سفارشی را برای نیازهای بیماران ارائه کند.

دپارتمان ارتوپدی

تیم متخصصین ارتوپد ما از جدیدترین فناوری‌ها و تکنیک‌ها جهت بهبود مراقبت از افراد دچار مشکلات عضلانی-اسکلتی استفاده می‌کند. از تشخیص تا درمان، متخصصین ارتوپد ما برنامه ریکاوری شما را بر اساس نیازهای خاص شما تهیه می‌کنند. پزشکان ارتوپد در تشخیص و درمان اختلال‌های استخوان‌ها، مفاصل، رباط‌ها، تاندون‌ها، عضلات و اعصاب (سیستم عضلانی-اسکلتی) تخصص دارند.

دپارتمان بیماری‌های عفونی

متخصصین بیماری‌های عفونی ما به افراد دچار عفونت‌های باکتریایی، قارچی، تنفسی و انگلی کمک می‌کنند. این مشکلات شامل عفونت‌های جریان خون و مشکلات پیچیده یا نادر ناشی از پاتوژن‌ها و میکروب‌های مقاوم در برابر چندین دارو می‌شوند. درمان موفق با تشخیص دقیق آغاز می‌شود و پزشکان ما برای انجام این کار بی‌وقفه تلاش می‌کنند.

دپارتمان روان‌شناسی

متخصصین رسمی ما در دپارتمان روان‌پزشکی و روان‌شناسی تمامی انواع اختلال‌ها، مانند افسردگی، اختلال دوقطبی، اعتیاد و درد مزمن را علاوه بر نادرترین و سخت‌ترین مشکلات درمان می‌کنند.

دپارتمان غدد و متابولیسم

دپارتمان غدد و متابولیسم منحصرا هر دو دپارتمان غدد، دیابت و متابولیسم و دپارتمان جراحی غدد را در بر می‌گیرد. ما زیر نظر فوق تخصص مجرب بیماری‌های غدد بیماری‌هایی مانند دیابت نوع 1 و 2، اختلال‌های هیپوفیز، تیروئید، پاراتیروئید، کلیوی و سایر غدد، و اختلال‌های متابولیک – بیماری ارثی که در آن فرایندهای شیمیایی لازم برای متابولیسم به صورت مناسب عمل نمی‌کنند – را درمان می‌کنیم.

دپارتمان تشخیص پزشکی

مرکز ما با برخورداری از طیفی وسیع از تجهیزات تصویربرداری و آزمایشگاهی، گسترده‌ترین طیف از خدمات تشخیصی پیشرفته را ارائه می‌کند. ما در درمانگاه ولی‌عصر به ارائه بالاترین استاندارد تصویربرداری تشخیص به بیماران به شکل مقرون‌به‌صرفه و سریع تعهد داریم. کارکنان و رادیولوژیست‌ها در کار خود به صورت مداوم به دنبال ارتقاء خدمات بوده و بالاترین مراقبت شخصی ممکن را به بیماران ارائه می‌کنند.

چرا درمانگاه ولی‌عصر شهر ری را انتخاب کنیم؟

  • تخصص و تجربه: متخصصین رسمی در تمامی دپارتمان‌های ما آماده درمان تمامی انواع بیماری‌ها از سرماخوردگی معمولی تا سرطان هستند.
  • رویکرد تیمی مبتنی بر نیازهای شما: متخصصین درمانگاه ولی‌عصر ارزشیابی‌های جامعی را جهت ارزیابی مشکلات روان و فیزیکی ارائه می‌کند. تیمی از متخصصین پزشکی جهت تعیین اهداف، ایجاد برنامه‌ای سفارشی بر اساس نیازهای شما و کنترل پیشرفت با شما همکاری می‌کند.
  • درمان نوآورانه بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها: متخصصین ما از اهمیت نوآوری و نحوه استفاده از جدیدترین پژوهش‌ها جهت ارائه بهترین مراقبت درمانی ممکن آگاه هستند.
  • آزمایشگاه پیشرفته: آزمایشگاه ما مجهز به مدرن‌ترین فناوری‌ها جهت ارائه بهترین تشخیص ممکن در شهر ری است.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1600240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =