بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم به مناسبت 22بهمن

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور بیانیه، فرارسیدن چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن بیانیه  سپاه حضرت  قمربنی هاشم به شرح ذیل می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

«انقلاب ایران برای خداست و از اول هم برای خدا بوده است. الله اکبر بوده است و تا آخر هم همین است. »

(صحیفه امام؛ ج 16، ص 91)

«در دهه‌ی فجر بر سَر در هر خانه‌ای پرچم بزنید، پرچم جمهوری اسلامی را در سطح شهرها و روستاها به اهتزاز در بیاورید. نشان بدهید که ملّت این خاطره را گرامی می‌دارد.» 

حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، ۵۹/۱۱/۱۷

چهل و سه سال پیش اعجاز بزرگ قرن با عنوان انقلاب اسلامی ایران در سپیده دم 22 بهمن ماه سال 1357 به رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) در کشورمان طلوع کرد و ابهت پوشالی ابرقدرتها را در هم شکست.

 به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی»، استقلال در تصمیم‌گیری، حفظ تمامیت ارضی کشور، و رساندن ایران به عزّت و کرامت و ارتقاء جایگاه آن در جهان، صدور شعارهای انقلاب و الهام‌بخشی به حق‌طلبان عالم، گسترش برخورداری‌های عمومی و امکانات مادّی، پیشرفت در معنویات و امکان سیر تکاملی در فضای انقلاب، گسترش عدالت اجتماعی، اهتمام به مبارزه با فساد و برخورد با عوامل فساد، توان ایستادگی در برابر زورگویان و سلطه‌طلبان جهانی و حرکت در مرزهای علوم، گوشه ای از دستاوردهای فراوان و بی سابقه ای است که انقلاب اسلامی در حوزه های گوناگون به ارمغان آورد.

امروز یکی از افتخارات بزرگ ملت ما این است که در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی آمریکا و اروپا در خلیج فارس صف آرایی نموده و وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل ساخته است.

انقلاب اسلامی ایران دریچه نور و امید را در دل مسلمانان گشود و با الگوسازی برای ملتهای مستضعف و

حمایت از مسلمانان آزاده، همگرایی امت اسلام و بیداری مسلمین جهان را رقم زد و دفاع از آرمان فلسطین را جهانی کرد.

انقلاب اسلامی ایران، الگوی مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرد و معادلات بین المللی و  اندیشه های مادیگرایانه شرق و غرب را به چالش کشید.

انقلاب اسلامی ایران، به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) ‏ یک تحفه الهی و هدیه غیبی از جانب خداوند منان بر این ملت مظلوم بود، که از اول هم برای خدا و الله اکبر بوده است.

ما بسیجیان و پاسداران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی،شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت و سلامت و حرم آل الله،  با ارزش های ناب اسلامی و آرمان های والای امامین انقلاب تجدید عهد و پیمان نموده و اعلام می داریم برای مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب در گام دوم بیش از پیش آماده ایم.

در پایان از آحاد مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری دعوت می کنیم در آیین های ویژه نورافشانی و گلبانگ توحیدی الله اکبر در شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن که امسال به خاطر شرایط کرونا به صورت خودرویی در مرکز استان و دیگر شهرستانها برگزار می شود، حضور همیشگی و پرشکوه خود را به رخ جهانیان  بکشند.

شایان ذکر است؛ فرماندهی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، نواحی مقاومت بسیج در شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، لردگان و خانمیرزا، اردل، کیار، کوهرنگ، بن و سامان، نواحی مقاومت بسیج عشایری و دانشجویی، دبیرخانه اقشار تخصصی بسیج استان، باشگاه خبرنگاران بسیج، سازمان بسیج جامعه پزشکی، بسیج ادارات و کارمندان، بسیج کارگری و کارخانجات، بسیج اصناف و بازاریان، بسیج مداحان و هیئات مذهبی، بسیج مهندسین صنعت، عمران و کشاورزی، بسیج مساجد و محلات، بسیج رسانه، بسیج هنرمندان، بسیج پیشکسوتان، بسیج اساتید، طلاب و روحانیون، بسیج ورزشکاران، بسیج فرهنگیان، بسیج دانش آموزی، بسیج سازندگی و یگان حفاظت هواپیمایی با صدور اطلاعیه های جداگانه فرارسیدن چهل و سومین دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشته و بر حضور در برنام های ویژه 22 بهمن همگام با مردم ولایتمدار استان و ملت بزرگ ایران اسلامی تأکید کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1601603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =