۱ نفر
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
دستگیری ۱۷۱ اوباش در تهران

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای نوزدهمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در ۶ شهرستان غرب استان تهران و دستگیری۱۷۱ اوباش و انهدام ۱۶ باند بزرگ سرقت خبر داد.

سردار کیوان ظهیری ظهر امروز در نوزدهمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته مأموران انتظامی غرب استان تهران با تلاش‌ها و اقدامات تخصصی نوزدهمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور را در ۶ شهرستان غرب استان تهران به مرحله اجراء گذاشتند.

وی افزود: در جریان این طرح با اجرای ۲۱۰ فقره حکم قضائی، ۱۶ باند بزرگ سرقت منهدم و یک هزار و ۹۹۴ نفر سارق و مالخر، ۲ هزار و ۴۰۰ نفر قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر دستگیر و یک هزار و ۴۳۵ قلم اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: در اجرای این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۱۴۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا ۱۶ قاچاقچی کالا دستگیر  شده و ۹۵ هزار قلم انواع کالای قاچاق از شهرستان‌های غرب استان تهران کشف و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به کشف ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۳۹۸ تیغه سلاح سرد قمه و شمشیر بیان داشت: در طول اجرای این طرح ۱۷۱ نفر از اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۲۴ فقره پرونده جعل و کلاهبرداری اظهار داشت: در این راستا ۳ باند مهم جعل و کلاهبرداری نیز منهدم شده و پرونده آن‌ها در پلیس آگاهی غرب استان تهران در حال رسیدگی است.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از شهروندان بابت همکاری مطلوب با پلیس در اجرای این طرح ابراز داشت: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سردار ظهیری در پایان با بیان اینکه پلیس، اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون و شدت لازم برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش در قزوین

وقوع ۳۵ فقره تیراندازی در یک ماه اخیر در یک استان/ اکثر تیراندازی‌ها از خودروهای بدون پلاک بود

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =