۱۳ نفر
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
کنایه مظاهری به استقلال پس از جدایی

رشید مظاهری در دیدار هفته هفدهم لیگ بیست و یکم اولین دیدار خود را با پیراهن استقلال پس یک و نیم فصل پرفراز و نشیب در استقلال پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان محرم نویدکیا که پیش از تعطیلی لیگ مقابل مس در رفسنجان با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورده بودند و از جام حذفی نیز با شکست مقابل اراکی ها حذف شدند، در شروع دوباره مسابقات انگیزه زیادی داشتند و با پیروزی ۴ بر ۱ مقابل نفت مسجد سلیمان نشان دادند که تمام تلاششان را برای بازگشت به کورس قهرمانی در لیگ برتر خواهند کرد.

در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان رشید مظاهری برای اولین مرتبه در خط دروازه به جای کریستوفر کنت قرار گرفت؛ دروازه بان اتریشی سپاهان که در نیم فصل اول با نمایش هایش نتوانست اعتماد کادر فنی را جلب کند. با این حال نمایش رشید به اندازه ای دلگرم کننده  بود که کادر فنی استقلال مطمئن باشد حداقل خط دروازه پاشنه آشیل تیم برای ضربه خوردن نخواهد شد.

نکته جالب اما صحبت‌های رشید مظاهری پس از مصاف با نفت مسجد سلیمان و کنایه به دوران حضور در استقلال بود. او در انتهای مسابقه و هنگامی که در حال عبور از راهرو ورزشگاه نقش جهان برای رفتن به رختکن است، با دوربین باشگاه چند ثانیه‌ای هم صحبت می‌‍شود و اینطور حس خود از اولین بازی با پیراهن سپاهان را توصیف می‌کند:« فوق العاده. اصلا خیلی لذت دارد در تیمی بازی می کنید که فوتبال بازی می‎‌کند. پاس پاس... اینکه فوتبال زیبا بازی می کند واقعا آدم لذت می برد. من هدفم این نیست که تیم دیگری را زیر سوال ببرم ولی امروز من واقعا پس از چند سال از فوتبالی که بازی کردم، لذت بردم. امیدوارم بتوانیم با همین بروند ادامه بدهیم و کارهای بزرگی را انجام دهیم.»

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1603285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پدرام IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    53 10
    ياد روزهائي كه با همين ادبيات و حتي غليظ ترش از استقلال ميگفتي! ، دنيا محل گذر است داداش....
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    28 5
    فوق العاده بود آن رنگ لباسی که به تن داشتی و با آن گل زیبایی که با توپ رفتی درون دروازه . واقعا لذت فوتبال به همین گل هاست که شما سابقه خوبی در دریافت آنها داری!!
  • پپپفففف IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    7 15
    تو این که کیسه فوتبال بلد نیست و هر بازی داره. شانسی و با داور و وزیر.و... میبره شکی نییت اما تو بد خودتو خراب کردی با رفتن به کیسه در حالی که همه میدونستن تو طرفدارش نبودی و نیستی. اما الانم داری با این حرفات خودتو بیشتر تابلو میکنی. یه اشتباه کردم بگی از این تیکه ها بهتره پسر
  • محسن IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    9 14
    رشید مظاهری بعد از چند سال به دلیل اصلی قهرمان نشدن تیم سابقش اشاره کرد :)
  • مانی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    17 2
    زمین گرده آقای مظاهری... منتظر بازی برگشت با استقلال بمون!! از اول هم معلوم بود تو دلت با استقلال نیست. ضمن اینکه قشنگیای فوتبال به همون نوع گل هایی که تو هین بازی خوردی هم هست! کرنر قشنگی زد بازیکن نفت!
  • سورن IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    داداشمون بصورت من غیر مستقیم به بازی علی اصغری استقلال اشاره کرده 😂😂😂😂😂