عضو فراکسیون انقلاب اسلامی معتقد است: اصولگرایان اگر بخواهند حرکت های موفق را دنبال کنند باید به جای کمیته سه نفره از همان الگوی کمیته 5+6 بهره برداری کنند.

حسن نوروزی در گفت وگو با خبرآنلاین با انتقاد از فعالیت اعضای کمیته سه نفره، افزود: معتقدم گروه 5+6 کارآمد تر از کمیته سه نفره بود؛ چرا که شیوه کمیته سه نفره در قبل از این توسط اصولگرایان امتحان شده است و این شیوه امتحان خود را پس داده است.

وی با بیان اینکه آنچه منجر به پیروزی احمدی نژاد در انتخابات سال 84 و اصولگرایان در مجلس هشتم شد همان گروه 6+5 بود، افزود: اصولگرایان طیف های مختلفی دارند که در درون آن هم طیف های سنتی هستند و هم اصولگرایان جوان. کمیته6+5 تجربه موفقی بود که هم اصولگرایان توانستند دولت را در اختیار بگیرند و در ادامه هم در مجلس اکثریت مجلس را کسب کردند.

نوروزی تصریح کرد: من اعتقادم این است که آن جمع کمیته 5+6 موفق بوده و توانسته فراگیر عمل کند و اصل  مشاوره در درونش جدی بوده است و امروز هم به نظر می رسد که اصولگرایان اگر بخواهند حرکت های موفق را دنبال کنند باید از همان الگوی 6+5  بهره برداری کنند و اگر اصولگرایان کمیته ها را بر اساس سه نفره و چهار نفره ببندند، موفق نخواهد بود.

وی در عین حال شکل گیری کمیته سه نفره از سوی جریان انحرافی را رد کرد و اظهار داشت: جریان انحرافی به کمیته سه نفره هم معتقد نیست؛ چرا که اعضای کمیته سه نفره شخصیت های امتحان پس داده ای هستند، لیکن سیستم جریان اصولگرایی به چهره های جوانتر اصولگرا و معتدل که دارای توفیقاتی بودند، نیازمند است تا آنها هم در تصمیم گیری های سیاسی اصولگرایان نمود و بروز داشته باشند. 

وی گفت: اصولگرایان اگر خواهان توفیق بهتر هستند باید یک لیست داشته باشند که برای این امر باید گروه های بیشتری از اصولگریان در تصمیم گیری در این زمینه  مشارکت داشته باشند.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =