جریمه سنگین در انتظار مخفی‌کاری کرونایی‌های لیگ برتر!

سهیل مهدی می‌گوید سازمان لیگ به‌زودی آیین‌نامه جدید برای برگزاری مسابقات لیگ در شرایط کرونایی را ابلاغ خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته هجدهم لیگ برتر زیر سایه شیوع کرونا در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد و این در حالی است که موارد ابتلا به کووید-۱۹ سویه امیکرون افزایش یافته است. در همین حال برخی از تیم‌ها ادعا دارند که حریفان آنها با بازیکنان کرونایی مقابلشان قرار می‌گیرند و موارد بهداشتی و ایمنی را رعایت نمی‌کنند.

سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در همین خصوص گفت: «ما این موضوعات را به‌صورت کامل زیر نظر داریم و آِیین‌نامه جدیدی را تهیه و تنظیم کردیم که قوانین برگزاری مسابقات در شرایط جدید همه‌گیری را مشخص می‌کند.»

او همچنین هشدار داد که تیم‌ها در صورت مخفی‌کاری موارد کرونایی خود با مجازات سنگینی مواجه خواهند شد و اعلام کرد که این مسئله در آیین‌نامه جدید هم قرار داده شده است.

این در حالی است که همچنین قرار است در مورد لزوم تست PCR برای تیم‌ها دستورالعملی صادر شود تا به این‌ترتیب نگرانی از بابت برگزاری بازی نباشد.

آیین‌نامه جدید سازمان لیگ امشب یا فردا صبح در خروجی وب‌سایت سازمان لیگ قرار خواهد گرفت تا به این‌ترتیب تیم‌ها با آگاهی کامل از مجازات استفاده از بازیکن کرونایی، به استقبال هفته هجدهم بروند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1603736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =