تدوین طرح جامع کشاورزی و منابع طبیعی لرستان / وضع مطلوب تامین کالای اساسی مردم در شب عید

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت : با چهار و نیم میلیون قطعه جوجه ریزی در ماه جاری وضعیت تأمین مرغ برای ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید عماد شاهرخی در دیدار با ‌دکتر مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: در پی واگذاری زنجیره تولید، توزیع، بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بر اساس سیاست‌های وزارت متبوع اقدام به تأمین و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی نموده است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سید عماد شاهرخی از تدوین طرح جامع بخش کشاورزی و منابع طبیعی خبر داد و گفت: باید دانش محور حرکت کنیم.

وی با اشاره به لزوم تعامل و همکاری دو جانبه بخش تحقیقات با بخش اجرا گفت به ازای افزایش یک درصد دانش فنی بهره برداران میزان تولیدات دو برابر خواهد شد، لذا عبور از کشاورزی معیشتی و سنتی و دستیابی به علوم نوین و کشاورزی صنعتی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

 در این دیدار دکتر ویسکرمی  با تبریک انتصاب سید عماد شاهرخی به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بر لزوم اجرای رفع تداخلات اراضی ملی و کشاورزی،  توسعه کشت گیاهان دارویی در اراضی ملی با اخذ مجوزهای لازم، توسعه سیستم های نوین آبیاری، تامین نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان و استفاده از نیروهای متخصص جهت تویج اصول کشاورزی بهره‌برداران تأکید کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1603945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =