پسر 9ساله‌ هندی؛ جوان‌ترین مربی یوگا در جهان شناخته شد/ عکس

یک پسر هندی پس از اینکه به عنوان «جوان‌ترین مربی یوگای جهان» شناخته شد، در حالی که 9 سال و 220 روز سن داشت، رکورد جهانی گینس را از آن خود کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «ریانش سورانی» که اهل هند است و به همراه خانواده‌اش در دبی امارات متحده عربی سکونت دارد، گفت که از 4 سالگی تمرین یوگا را با والدینش آغاز کرده است.

این مسیر زمانی برای او هموار شد که دریافت والدینش در «دوره آموزشی 200 ساعته تدریس یوگا» در یکی از مدارس یوگای هند ثبت‌نام کرده‌اند. سورانی در مصاحبه‌ی خود با گینس گفت: «تصمیم گرفتم به آنها بپیوندم و در کمال تعجب متوجه شدم که از تدریس نیز لذت می‌برم».

گینس گفت که سورانی این دوره را با موفقیت به پایان رساند و مربی معتبر یوگا شد؛ همین اتفاق او را به جوان‌ترین معلم یوگای معتبر جهان تبدیل کرد!

پسر 9ساله‌ هندی؛ جوان‌ترین مربی یوگا در جهان شناخته شد/ عکس

این معلم جوان گفت: «پیش از این، فکر می‌کردم یوگا فقط مربوط به وضعیت بدنی و تنفس است، اما چیزی فراتر از اینهاست. من تعادل، فلسفه آناتومیک و حقایق تغذیه‌ای آیورودا را در این دوره آموختم».

سورانی اکنون در مدرسه برای همکلاسی‌هایش کلاس‌ یوگا برگزار می‌کند. علاوه بر آن، تدریس خصوصی خارج از مدرسه نیز انجام می‌دهد.

او گفت: «خوشحالم که با آموزش یوگا می‌توانم تجربیات و دانش خود را در جهت کسب رفاه و آسایش، به افراد در سراسر جهان منتقل کنم».

منبع: upi/ مترجم: الهه جعفرزاده

۴٧۴٧

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1604327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =