دکتر محمد قاسم البیاتی پزشک صدام و شکنجه گر معروف 7 سال است که در بیمارستانی در انگلیس مشغول کار است.

دیلی میل نوشت: شکنجه گر معروف حکومت دیکتاتوری صدام، با مجوز صادر شده از سوی حزب کارگر در سال 2004 ویزای کار دریافت کرده و در بیمارستانهایی در ویلز و  و ولورهامپتون و وست میدلندز مشغول کار شده است.

این دست گل را هنگامی که اعضای جنایتکار جنگی صدام تحت تعقیب بوده اند، حزب کارگر به آب داده و اکنون بعنوان رسوایی اداره مهاجرت که در ان زمان زیر نظر این حزب بوده مطرح شده است. این در حالی است که این شکنجه گر سالهاست به مداوای بیماران انگلیسی پرداخته است و اصلا معلوم نیست آنها را درمان کرده یا کشته است!

در واقع ماموران مرزی اجازه داده اند تا این جنایتکار عراقی آزادانه وارد انگلیس شود. مطابق اسناد منتشره حکومت به وی اجازه داده تا از سال 2004 در ان.اچ.اس مشغول کار شود. وی سالها برای وزارت استخبارات کار می کرده و در گرفتن اعتراف از مخالفان صدام  (بخصوص شیعیان) و حتی در جنگ ایران و عراق، نقش اساسی در شکنجه ها داشته است.

از جمله شکنجه هایی که وی می داده در آوردن چشم،سوراخ کردن دست با مته، آویزان کردن از سقف، شوک الکتریکی و وصل کردن مظنونان به برق، تجاوز جنسی، اعدام ساختگی، خاموش کردن سیگار روی بدن و حمام اسید بوده است.

وی در سال 2007 به اداره مهاجرت برای گرفتن اقامت دعوت شد و در آنجا اعترافات هولناکی در مورد زندگی گذشته اش کرد که در هوم-آفیس (وزارت کشور) ثبت شده است. ظاهرا پرونده وی به بخش جنایتکاران جنگی داده شده اما وی همچنان مشغول بکار است. ترزا می از مقامات انگلیس بعد از دانستن این موضوع بلافاصله درخواست داده تا افراد مشابه شناسایی و گزارش شوند.

شکنجه گر معروف صدام در زمان جنگ ایران وعراق کارگربیمارستانی‌در انگلیس است

شکنجه گر معروف صدام در زمان جنگ ایران وعراق، کارگربیمارستانی‌در انگلیس است/عکس

 /5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزند جانباز IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    خدا لعنتش كنه. خداكنه همون كارهايي كه با اون بيچاره ها ميكرده با خودش بكنن
  • asdasd IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    2 0
    اين خبرآنلاين هم چه جمله مسخره اي و احمقانه اي نوشته "این در حالی است که این شکنجه گر سالهاست به مداوای بیماران انگلیسی پرداخته است و اصلا معلوم نیست آنها را درمان کرده یا کشته است!" بابا اونجا انگلستان ايران يا عراق كه نيست هر كس طبق خوي وحشي گريش كاري بكنه و بازخواست نشه.
  • از پرسنل فولاد مبارکه اصفهان IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    خداوند ازش نگذره که هیچوقت هم نمیگذره انشأالله تقاصش رامیگیره
  • بدون نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    اینجور انسانها هیچ اعتقادی به خدا ندارند و همیشه دنبال یک منبع قدرت می گردند که به آن تکیه کنند و بنابراین آن منبع قدرت هر چه بگوید می پذیرند.
  • بدون نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    بعد از جنگ دوم جهانی جنایتکاران جنگی دستگیر و مجازات شدند.در این بین کسانی که از دست قانون به هر صورت فرار کرده بودند توسط یهودیان ربوده و مجازات شدند. ولی در کشور مامتاسفانه بر خلاف شعارهایی که سر داده میشود خون جوانان این مرز و بوم و حیثیت ایرانیان آنقدر بی حرمت جلوه داده میشود که در کمال شرمندگی بجای پیگیری توسط دولت ایران روزنامه دیلی میل وامثالهم افشاگری و عنوان میکنند.
  • ناشناس US ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۱
    0 0
    صدام به خواست خدا به درک واصل شد این بی شرافت و همه دیکتاتورها وشکنجه گرانشان به زودی به درک واصل خواهند شد انشاءالله
  • ایران IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    کاش میدادنش دست ایران تا حسابشو برسیم.
  • بدون نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    این آدمها نباید به راحتی نا بود شوندبلکه درین دنیا در اوج بیچارگی قرارگیرند ودر ظلمت و تاریکی زجر کش شوند و دچار بیماری روحی حاد شوند و ذره ذره.....از بین بروند
  • بدون نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    خداروز خوش بهش نده
  • علي US ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    حيف يك پيگيري،اعتراضي،طرح دعوا يا درخواست استردادي...يك چيزي آخر!!!
  • مهدیه IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
    0 0
    واقعا خدا لعنتش کنه ......